Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
12508897_1662203630709093_5696045769662916427_n.jpg
 
Waar kopen jullie je olie, bougies, olie- en luchtfilters, ...? Handigste vind ik een site waar ik in een keer alles kan bestellen. Welke olie en merk van bougies zijn aanraders?
Mijn motor heeft zo'n S&S teardrop luchtfilterhuis, maar de meeste vervangfilters die ik daarvoor tegenkom op internet zijn van K&N. Heeft dit een meerwaarde? Nu zit er een standaard mouche filter in, maar die is aan vervanging toe.
 
Laatst bewerkt:
Ik haal mn spullen altijd bij mn vaste garage Wheely Care te Den Bosch.
Ik heb een tear drop filter en een K&n filter erin. Meerwaarde is dat je deze kan reinigen met een setje die net zo duur is als een nieuwe standaard filter. Madeel is dat deze iets meer zuurtstof zuigt en de anschaf prijs iets hoger ligt. Voor mij is dat geen nadeel opzich, misschien voor jou?
 
Voorheen haalde in mn onderdelen en onderhouds zaken bij hd service point in Roermond. Deze is nu even gesloten. Haal nu alles bij nostalgia cycles in Beek.
 
Waar kopen jullie je olie, bougies, olie- en luchtfilters, ...? Handigste vind ik een site waar ik in een keer alles kan bestellen. Welke olie en merk van bougies zijn aanraders?
Mijn motor heeft zo'n S&S teardrop luchtfilterhuis, maar de meeste vervangfilters die ik daarvoor tegenkom op internet zijn van K&N. Heeft dit een meerwaarde? Nu zit er een standaard mouche filter in, maar die is aan vervanging toe.
Omdat ik een motorzaak heb, bestel ik het merendeel bij mijn standaard leveranciers.

Specifieke onderdelen bij www.chopperheaven.nl. Alles van Zodiac en MCS, online door te bladeren, en direct inzicht in de prijzen.
Zit toevallig ook nog eens niet ver bij mij vandaan.
En toevallig ken ik de eigenaar ook nog eens goed. Nou ja, niet toevallig, we zijn collega's, en rijden beide motor in dezelfde omgeving.
Dan kom je elkaar natuurlijk eens tegen, ook na werktijd :)

Overigens heb ik denk ik nog een K&N vervangingsfilter, ooit dubbel besteld.
Misschien leuk om met wat korting t kopen?
De rest lever ik uiteraard ook: bougies, oliefilter, olie.
Olie heb ik van Castrol, Motul en Bel-Ray, afhankelijk van welke olie je wilt gaan vervangen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat ik een motorzaak heb, bestel ik het merendeel bij mijn standaard leveranciers.

Specifieke onderdelen bij www.chopperheaven.nl. Alles van Zodiac en MCS, online door te bladeren, en direct inzicht in de prijzen.
Zit toevallig ook nog eens niet ver bij mij vandaan.
En toevallig ken ik de eigenaar ook nog eens goed. Nou ja, niet toevallig, we zijn collega's, en rijden beide motor in dezelfde omgeving.
Dan kom je elkaar natuurlijk eens tegen, ook na werktijd :)

Overigens heb ik denk ik nog een K&N vervangingsfilter, ooit dubbel besteld.
Misschien leuk om met wat korting t kopen?
De rest lever ik uiteraard ook: bougies, oliefilter, olie.
Olie heb ik van Castrol, Motul en Bel-Ray, afhankelijk van welke olie je wilt gaan vervangen.

Bedankt voor de info! Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.
 
Na anderhalf jaar geen motor te hebben gereden kan ik vanaf April weer beginnen op mijn allereerste harley! :]

2016 Street Bob met:
- Forward controls
- V&H Short Shots
- Wunderkind customs kentekenplaathouder
- Wunderkind customs handvaten
- m-Blaze disc LED knipperlichten voor
- Rizoma Club S (3in1) achter
- OEM stuur zwart gecoat.


Hij staat al bij de dealer, maar moet nog één en ander aan gebeuren.

124h6ye.jpg

2mfjdld.jpg
 
Na anderhalf jaar geen motor te hebben gereden kan ik vanaf April weer beginnen op mijn allereerste harley! :]

2016 Street Bob met:
- Forward controls
- V&H Short Shots
- Wunderkind customs kentekenplaathouder
- Wunderkind customs handvaten
- m-Blaze disc LED knipperlichten voor
- Rizoma Club S (3in1) achter
- OEM stuur zwart gecoat.


Hij staat al bij de dealer, maar moet nog één en ander aan gebeuren.

[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi ding, van harte.
Kan die kentekenplaat alleen niet iets anders?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan