Gereedschap Deel 12 omdat ik het anders mis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brammo

Elektronen verslinder
12 feb 2007
2.598
329
Een topic aangemaakt, omdat de vorige al op slot zit, het beter knip en plakwerk :+

Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​


Gereedschap gerelateerde Links:


Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:



images
 
Laatst bewerkt:
Een leverancier van mij heeft nu een aanbieding. Ik heb nog steeds een 30 jaar oude slagmoersleutel die toen gratis bij de hobbycompressor zat. Mijn leverancier biedt er nu zo eentje aan:
JMP 1/2” Druckluft-Schlagschrauber

Hochleistungs Doppelhammer-Schlagwerk
Abluftführung durch den Handgriff nach unten
Einhandbedienung durch optimal platzierten Umsteuerschieber für Rechts- und Linkslauf
3 Stufen im Rechtslauf, Linkslauf volle Leistung
Composit-Motorgehäuse
360° drehbarer Luftanschluss

Technische Daten:
Drehzahl: 7.000 min-1
Antriebsvierkant: 1/2 Zoll
Losbrechdrehmoment max.: 1375 Nm
Arbeitsdrehmoment: 68 - 882 Nm
Luftverbrauch: 113 l/min
Luftanschluss :1/4 Zoll
Benötigter Luftdruck: 6,2 bar / 90 PSI
Baulänge: 183 mm
Gewicht: 1,9 kg

[afbeelding]

Kost 124 ex.
Ik zoek iets om bv de moer van voortandwielen los te maken.
Maar goed, desondanks....
Heel veel Nm voor 124 ex, ik neemum.
Hij doet er ook voor 2 jaar lucht bij, ik moet het zelf oppompen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik gewoon een goeie budget slagmoersleutel gekocht, als ik de verhalen hier hoor :+ . Vraag me niet om de specs. Moeren die het ding na heet stoken/en/of lang stuk pijp erop nog niet los gingen, krijgt het ding zonder moeite los. 35,- kan niet veel zijn maar beste aankoop tot nu toe. En heeft nog alles losgekregen op mijn pad. 180Nm tikt hij zo los.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heb ik gewoon een goeie budget slagmoersleutel gekocht, als ik de verhalen hier hoor :+ . Vraag me niet om de specs. Moeren die het ding na heet stoken/en/of lang stuk pijp erop nog niet los gingen, krijgt het ding zonder moeite los. 35,- kan niet veel zijn maar beste aankoop tot nu toe. En heeft nog alles losgekregen op mijn pad. 180Nm tikt hij zo los.

Het verschil tussen een 35€ ding en een Rodac is dat na een tijdje met de goedkope je geen m6 moertje meer los krijgt , maar in het begin doen ze het redelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan