Honda CBR600F3

JRC92

MF'er
20 jan 2015
93
22
Borger
MF-ers!

Ik ben trotse bezitter van een honda CBR600F3 (1997). Omdat mijn achterlicht defect was en het afdekkapje boven dit achterlicht was gescheurd, heb ik van beide een nieuwe aangeschaft. Echter valt het mij nu op dat de zijkappen niet goed aansluiten op het afdekkapje boven het achterlicht. Heeft iemand een idee hoe ik dit het makkelijkste op kan lossen?
 
Dat is dus de vraag, ik heb het frame waarop het achterlicht bevestigd zit exact uitgelijnd met de bevestigingspunten, de zijkappen klikken in de originele plek. Toch blijft er aan beide achterzijden van het afdekkapje speling over en sluiten de kappen niet mooi aan.
 
Laatst bewerkt:
full



Zoals hier zichtbaar aan de rechterkant, echter is er nu sprake van speling zoals op de foto, alleen dan aan beide zijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het op de foto.

Maar op afstand kan niemand zien hoe het komt, en is er ook niet te zeggen wat je moet doen.

Alles er al een keer afgehad?
Zijn alle kappen origineel?
 
achter bij de passagier beugel zitten nokjes in het afdekkapje.
de gaatjes in de zijkappen moeten daarover heen vallen, het is nogal iel en het randje van zo'n gaatje wil wel eens afbreken, dat zou een oorzaak kunnen zijn.

of er is iets afgebroken, versleten daar waar de zijkappen in het afdekkapje haken.

misschien zit de middelste bevestiging ( net achter de voetsteun) niet goed doorgedrukt.

suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan