Honda scooter sh150i achterlampje vervangen

bedankt voor de site maar bij de scooter van 2015 is één hele yunit geen schroefje om de zaak te openen. En de Dealer gaat het niet vertellen. Die wil dat ik hem daar neer zet en dan voor het vervangen van een lampje 90euro kan betalen.
 
Ik weet het ook niet. Maar gezien je net op MF mee komt doen (Erg welkom trouwens) een paar tips om je het leven gemakkelijker te maken.

- de meeste lezers hier bij techniek rijden motor en om een wat onduidelijke reden hebben ze weinig geduld met scooterrijders. Daardoor krijg je wat merkwaardige reacties.
- de goedwillende lezer gaat voor jou met google wat technische gegevens van de SH 150i opzoeken (bijv. "achterlicht SH 150i", en vindt daar het antwoord (of niet).
- als je geduldig bent en afwacht en het topic een beetje omhoog huodt komt er uiteindelijk vanzelf iemand langs met het goeie antwoord.
- En als je Langenberg in Coevorden belt, ook een dealer, weet ik zeker dat hij je het antwoord zo door de telefoon geeft. Doet hij voor mij tenminste wel.
 
Laatst bewerkt:
Antwoord aan Badslipper. Ik heb gebeld en ben vriendelijk te woord gestaan. Hij vertelde mij dat ik de binnen bak rond de tank moest verwijderen en zo bij de lampen kan komen. Ik heb die bak verwijderd en ik zie de lampjes zitten maar ik kan er nog steeds niet bij. Dus maar weer wachten op iemand met de ervaring. Nog bedankt. grt Hans
 
Twee schroeven verwijderen van de kenteken verlichting en deze er af halen, dan van onder naar boven kijken dan zie je twee schroeven zitten die er uit draaien en dan de zwarte kap verwijderen.
Dat laatste gaan niet zo makkelijk maar als deze dan is verwijderd dan kun de lampen vervangen.
Grt En allemaal tocht bedankt voor de reacties.
 
Terug
Bovenaan Onderaan