Harley Davidson - episode 16 - American legend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind niks aan nieuwe motorfietsen , 10 € parkeergeld in de rij wachten voor alles
De fille er naartoe
De zooi die daar te koop wordt aan geboden
 
Martell: jij bent mod, is die sticky van die motortest van die Diavel nog steeds nodig in 2015?

Verder erger ik me aan deze foto; ik vind het knap dat die vooruit gaat als die met zn rechterhand een surfboard vasthoudt.
full
 
Martell: jij bent mod, is die sticky van die motortest van die Diavel nog steeds nodig in 2015?

Verder erger ik me aan deze foto; ik vind het knap dat die vooruit gaat als die met zn rechterhand een surfboard vasthoudt.
[afbeelding]
Kun je na gaan hoe gaaf die motoren zijn :)
 
Vind niks aan nieuwe motorfietsen , 10 € parkeergeld in de rij wachten voor alles
De fille er naartoe
De zooi die daar te koop wordt aan geboden

Ik vind 'r ook niks an :) ,....het parkeergeld was inmiddels verhoogd naar 14 euro '(
Ik heb 'r wel een leuk gesprek gehad met de leden van m'n favorite rockabilly-band , tw:
de "Eightball Boppers" .
Die jongens zijn echt beregoed in hun muziek-genre.

Voor m'n maatje , de garagehouder heb ik nog een mooie compressiemeter-set gekocht voor weinig.
M'n hernia speelde daar weer ineens op , wat me helaas alweer vroeg richting huiswaarts deed vertrekken . :/
 
Laatst bewerkt:
Verder erger ik me aan deze foto; ik vind het knap dat die vooruit gaat als die met zn rechterhand een surfboard vasthoudt.
[afbeelding]

bmw had daar een andere oplossing voor..
bmw-concept-path-38.jpg


lijkt me toch ook niet vreselijk prettig rijden..


Overigens zag ik op de beurs (ergens op een hoek) een zwart met oranje strepen/accenten HD staan. Ik ben vergeten een foto te maken van het model/type. Ik ben eigenlijk sowieso vergeten fotos te maken, maar ik vond die echt stoer.. nu weet ik dus niet meer welke het is.
Ik dacht (na wat speurwerk) een nightrod 2015 model, maar gevoelsmatig zag die er toch anders uit.
 
Laatst bewerkt:
Is wel heul aantrekkelijk. Of het wordt Sturgis.....
Huur je daar een fiets? Ik ben 1 keer in de USA geweest. Dat was in CA en ik had daar een motor gehuurd. Het is voor mij met stipt nr 1 bestemming waar ik graag weer met de motor wil rijden.
 
Huur je daar een fiets? Ik ben 1 keer in de USA geweest. Dat was in CA en ik had daar een motor gehuurd. Het is voor mij met stipt nr 1 bestemming waar ik graag weer met de motor wil rijden.

Yep, voor dat geld kun je geen fiets meenemen.

full



Auto's kosten ook geen drol om te huren daar:

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan