ktm duke 125 teller probleem

duindorper

Die hard MF'er
8 mrt 2005
329
0
DenHaag
ik heb het voorfront van mijn ktm duke 125 vervangen waarbij de km teller los is geweest.
er zat een after market setje op en wou graag naar origineel, nu heb ik de boel in elkaar en aangesloten. alleen nu heb ik een opgevoerde teller _O- . wanneer ik er mee loop gaat de teller naar de 30km/h en wanneer ik ongeveer 10km/h rijd geeft de teller 199 aan......

de accu polen heb ik los gehad in de hoop dat hij zich zou resetten, dit loste het probleem helaas niet op.

iemand enig idee waar dit aan kan liggen, en hoe dit op te lossen?
de teller deed het normaal voor de wissel.

Mvg
Duindorper
 
Bandenmaat staat vaak op de zijkant van je banden zelf. Als je de omtrek moet weten kan je een lint om je band heen doen en die lengte opmeten.

Anders even belletje naar een KTM dealer om te vragen of ze weten hoe je dat kan invoeren of misschien hebben ze even tijd om het in te stellen voor je.
 
Vandaag bij een motorzaak geweest en deze hebben de motor uitgelezen.

op de abs computer geeft ie de juiste snelheid en op teller niet. teller gereset, instellen van bandenmaat is niet mogelijk. helaas zonder succes, en grote kans dat teller kapot is.

ik ga opzoek naar een 2e hands teller en probeer deze uiteraard meteen uit bij de verkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan