Casey Stoner deel 3

Denk zelfs zolang Rossi er nog is dat Stoner niet terugkomt als vaste rijder,

Ik denk dat je niet zo ver van de waarheid af zit met deze gedachte. Zolang Rossi er nog is en de kont wordt gelikt door de Dorna denk ik niet dat Casey echt heel veel zin heeft om terug te komen. Iemand als Casey heeft geen zin meer in een figurantenrol in circus Dorna ter meerdere eer en glorie van Rossi. Hij heeft wel wat beters te doen.
 
Ik denk dat je niet zo ver van de waarheid af zit met deze gedachte. Zolang Rossi er nog is en de kont wordt gelikt door de Dorna denk ik niet dat Casey echt heel veel zin heeft om terug te komen. Iemand als Casey heeft geen zin meer in een figurantenrol in circus Dorna ter meerdere eer en glorie van Rossi. Hij heeft wel wat beters te doen.
Ja hoor :Z
Ze nu marquez hoor
 
Tuurlijk wil Stoner racen!
Anders had hij ook niet voor Pedrosa willen invallen afgelopen jaar.
Hij gaat echtwel een wildcard doen dit jaar, zeker weten!!
 
Tuurlijk wil Stoner racen!
Anders had hij ook niet voor Pedrosa willen invallen afgelopen jaar.
Hij gaat echtwel een wildcard doen dit jaar, zeker weten!!
Denk ik ook. Wil dit jaar kijken of hij de potentie heeft om misschien nog een keer voor de titel te strijden en als hij denk dat het er nog in zit staat hij in 2017 gewoon aan de start is mijn vermoeden.
 
Denk ik ook. Wil dit jaar kijken of hij de potentie heeft om misschien nog een keer voor de titel te strijden en als hij denk dat het er nog in zit staat hij in 2017 gewoon aan de start is mijn vermoeden.
Nou zou alleen maar mooi zijn voor de constructeurs titel , want hij rijd echt wel binnen top 6 , en dan met de rest van de ducatisten ....is dat goed mogelijk. :Y *O*
 
Denk ik ook. Wil dit jaar kijken of hij de potentie heeft om misschien nog een keer voor de titel te strijden en als hij denk dat het er nog in zit staat hij in 2017 gewoon aan de start is mijn vermoeden.

en daarom nu mee helpen met de ontwikkelingen zodat hij de ducati kan rijden zoals hij dat wil in 2017
 
volgens racesport heeft CS aangegeven geen zin te hebben in een GP weekend.
Dus of hij een wild card wil? Blijkbaar niet.

Hij vond het gewoon erg leuk om te doen en weer eens samen met de vaste MotoGP coureurs op de baan te zijn.

Helaas is de wens van de GP fans groter dan de wens van CS zelf....

Ja en dat wisten we eigenlijk ook al. ik maak me geen illusies. Dit testen is gewoon heel anders werken dan een race weekend rijden. Daarom vind hij dit leuk en een GP weekend rijden nog steeds niet.
 
Ik denk dat je niet zo ver van de waarheid af zit met deze gedachte. Zolang Rossi er nog is en de kont wordt gelikt door de Dorna denk ik niet dat Casey echt heel veel zin heeft om terug te komen. Iemand als Casey heeft geen zin meer in een figurantenrol in circus Dorna ter meerdere eer en glorie van Rossi. Hij heeft wel wat beters te doen.

Wat dan? :+
 
MotoGP test Oostenrijk....niet slecht, zat de heel dag in de top 2-3

1. Andrea Dovizioso 1:23,764 min.
2. Iannone, Ducati, 1:24,347.
3. Redding, Ducati, 1:24,502.
4. Stoner, Ducati, 1:24,502.
5. Viñales, Suzuki, 1:24,595.
6. Barbera, Ducati, 1;24,649.
7. Laverty, Ducati, 1:24,751.
8. Petrucci, Ducati, 1:24,992.
9. Rossi, Yamaha, 1:25,054.
10. Hernandez, Ducati, 1:25,171.
11. Lorenzo, Yamaha, 1:25,175.
12. Aleix Espargaró, Suzuki, 1:25,223.
13. Miller, Honda, 1:25,345.
14. Crutchlow, Honda, 1:25,438.
15. Baz, Ducati, 1:25,994.
16. Kallio, KTM, 1:26.056.
17. Rabat, Honda, 1:26,195.
18. Lüthi, KTM, 1:26,405.
 
2.3 seconden op hun testbaan. KTM moet nog wel een stap maken. Of betere rijders hebben..

Ik weet niet of 2.3 sec op dit moment veel of weinig is.
Het lijkt mij een enorm verschil, zeker omdat dit ook de baan is waar ze het meeste testen.

Verschillende testrijders hebben weinig of geen MotoGP ervaring en/of testwerk voor een MotoGP team, zoals Kalio (3 jaar MotoGP ervaring) of Luthi (geen MotoGP ervaring)
De Puniet en Hoffman daarentegen hebben de nodige race- en testervaring.

Hetzelfde geldt voor de rijders voor volgend jaar.
Pol en Bradley zijn nu niet echte toppers en/of bewezen ontwikkelaars.
 
Maar begon Suzuki ook niet op zo'n manier toch een beetje van net niet en kijk waar ze nu zijn .
En nu weer terug naar Casey 27 !!!
 
Om te verwachten dat een nieuw team en fabrikant direct even snel is als fabrikanten die al jaren ontwikkeling en kennis hebben opgedaan lijkt me niet bepaald realistisch.

Ja, de Puniet en Hoffman hebben inderdaad aardig wat race ervaring. Giacomo Agostini ook geloof ik. Dus als die op de fiets stapt dan kunnen we zeker op basis van zijn tijden een conclusie trekken over de KTM
 
Ik weet niet of 2.3 sec op dit moment veel of weinig is.
Het lijkt mij een enorm verschil, zeker omdat dit ook de baan is waar ze het meeste testen.

Verschillende testrijders hebben weinig of geen MotoGP ervaring en/of testwerk voor een MotoGP team, zoals Kalio (3 jaar MotoGP ervaring) of Luthi (geen MotoGP ervaring)
De Puniet en Hoffman daarentegen hebben de nodige race- en testervaring.

Hetzelfde geldt voor de rijders voor volgend jaar.
Pol en Bradley zijn nu niet echte toppers en/of bewezen ontwikkelaars.
Wie is een bewezen ontwikkelaar dan? Vind het begrip ontwikkelingsrijder altijd zo vaag en lastig meetbaar.
 
Altijd zo nutteloos die tijden na een test. Yamaha testte de banden.. Ducati nieuwe frames.. Suzuki nieuwe elektronica.. Ze rijden niet voor de snelste ronde... Al is het leuk als je bovenaan een timetable staat natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan