Schakelmateriaal

Jankoopss

Die hard MF'er
2 feb 2016
614
0
Assen
Hallo allemaal.

Ik ben bezig met een naked-bike project en ik heb besloten dat ik GEEN knoppen en schakelaars op het stuur wil hebben. nu is mijn vraag aan jullie:
Weten jullie een winkel/webshop waar ze schakelmateriaal hebben wat eventueel Motorbestendig zou zijn. Denk aan drukknoppen voor claxon/starten en schakelaars voor de verlichting

B.V.D. :+
 
Hallo allemaal.

Ik ben bezig met een naked-bike project en ik heb besloten dat ik GEEN knoppen en schakelaars op het stuur wil hebben. nu is mijn vraag aan jullie:
Weten jullie een winkel/webshop waar ze schakelmateriaal hebben wat eventueel Motorbestendig zou zijn. Denk aan drukknoppen voor claxon/starten en schakelaars voor de verlichting

B.V.D. :+
Eerst wil je geen knoppen en dan wil je knoppen voor je licht op je stuur? Dat is toch de eerste die weg kan? Dimlicht altijd aan over een relais en grootlicht met een tuimelschakelaar op je cockpit of koplamphuis. De enige schakelaar die op je stuur heel wenselijk is, is je richtingaanwijzer.
 
Eerst wil je geen knoppen en dan wil je knoppen voor je licht op je stuur? Dat is toch de eerste die weg kan? Dimlicht altijd aan over een relais en grootlicht met een tuimelschakelaar op je cockpit of koplamphuis. De enige schakelaar die op je stuur heel wenselijk is, is je richtingaanwijzer.

Dimlicht en groot licht wil ik beiden aan een schakelaar, ik kies een andere plek voor de schakelaars ipv aan het stuur :-)
En richtingaanwijzers zitten er niet meer op (niet verplicht)
 
Ik heb het zo gedaan => (start en toeter)
993838_10208263252278536_6685200870392009960_n.jpg


Pinkers=>
12549056_10208399083154223_5302920051068933724_n.jpg


Pinkerschakelaar komt van conrad en de drukknoppen komen van dock66.de
Licht staat standaard altijd aan en de rest heb ik doorgelust of achterwege gelaten.
 
Ben ik ook van plan.
Ales eraf wat niet nodig is. 1 wipschakelaar in de koplamp voor de verlichting, that's it. De rest direct spanning erop via de RFID.
Ik ga vanmiddag even bij www.boris.nl langs. Die heeft ook heel veel schakelaars en andere leuke dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan