Yamaha R6 voetsteun (rechts)

Roninjo

Rookie
26 feb 2016
1
0
Weert
Goedendag heren,

Even een vraagje over mijn Yamaha R6 2006.
Ik heb hier andere voetsteunen voor gekocht, de linker voetsteun is gemakkelijk te vervangen.
Bij de rechter voetsteun zit echter een blinde borgstift op die er vanaf geslepen moet worden.
Nou heb ik op de site van yzfshop een borgstift + ringetje gezien, maar moet deze ring erop geperst worden of hoe werkt dit?

Ik hoor het graag!!! :W
 
Voetsteun een beetje naar beneden duwen dan kun je de inbus het bovenste boutje lossen.

De onderste kan gewoon aan. Die borgstift zal voor de bevestiging aan rempomp zijn.

Aan de achterkant kan je met een fijn tangetje de beentjes van de borgpen rechtplooien en daarna verwijderen.

Als je voorzichtig bent kan je de borgpen opnieuw gebruiken.
 
De rechter "step" kun je bij Yamaha voor een RJ11 en RJ15 niet voor niets alleen als één geheel bestellen..... Dus incl. het deel wat dóór het remsetje gaat.

sqioaq.jpg


Deze is dus óók stuque ... Een origineel stepje kost bij Yamaha overigens maar iets van 2 á 3 tientjes :P

2C0-27420-00 is het onderdeelnummer wat je moet hebben..... Het slijtboutje is wél een los onderdeeltje. En als je het zelf nogmaals wil opzoeken: Yamaha Onderdelen Catalogus
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan