Triumph brandstofsnelkoppeling 1/4 BSPT Valved Coupling Body

Paco49491

MF'er
29 jan 2015
57
4
In het zonnige zuiden
Dag dames en heren met de vliegen tussen de tanden en vuil vingers,

Ben in het trotse bezit van ne Speed Triple 955 en yep, ook ik heb een van de kunststof brandstof koppeling aan de tank genekt !!!!! (Heerlijke motorfiets maar dit is gewoon ontzettend :( @#$%*&#^!!! :( gemaakt).

Nu weet ik dat er metalen versies te koop zijn maar ik heb ze alleen nog maar op internet gezien.
QuickCouplings : LC Series : LCD10004BSPT - 1/4 BSPT Valved Coupling Body

Wie weet ze hier in de lage landen te vinden en waar en wat mot dat kosten???

Ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar ben er niet gekomen '( en ik weet zeker "dak nie den urste ben" die dit overkomt.

Alvast dank
 
*D maar het is nooit te laat :Y Helaas heb jij de mennekes en ik heb 2 dames nodig. Bij mijn brommert zijn de slangen reeds voorzien van de metalen versies.

Ik werd gisterenmiddag zeer aangenaam verrast door een meneer van de post. Hij had nl een pakketje uit Noordwijkerhout bij zich voor mij *O*
Ook ik heb geen aandelen van KAT Motoren maar zodra die uitgebracht worden, sta ik vooraan om in te kopen!!
Dat wat niet eenvoudig te vinden is in Nederland hebben zij gewoon op voorraad en binnen 24 uur na betaling je onderdeel in huis. kunnen een aantal grote bedrijven die deze service verlenen en daar groot mee adverteren een voorbeeld aan nemen.

Dank Emily & Hans van KAT Motoren voor deze "muy rapido" service waar ik niet om had gevraagd en toch gekregen *O*

Gaan vandaag gemonteerd worden en wie weet staat de How to straks ook on-line.

:W
 
jammer genoeg te laat gezien...

Kadir, bekend onder de Caponord rijders, en hier op het forum, kan er ook aan geraken.
Hij kan trouwens ook de andere kant op een benzineleiding laten persen, moest je die ook willen laten vervangen.
 
*D maar het is nooit te laat :Y Helaas heb jij de mennekes en ik heb 2 dames nodig. Bij mijn brommert zijn de slangen reeds voorzien van de metalen versies.

Ik werd gisterenmiddag zeer aangenaam verrast door een meneer van de post. Hij had nl een pakketje uit Noordwijkerhout bij zich voor mij *O*
Ook ik heb geen aandelen van KAT Motoren maar zodra die uitgebracht worden, sta ik vooraan om in te kopen!!
Dat wat niet eenvoudig te vinden is in Nederland hebben zij gewoon op voorraad en binnen 24 uur na betaling je onderdeel in huis. kunnen een aantal grote bedrijven die deze service verlenen en daar groot mee adverteren een voorbeeld aan nemen.

Dank Emily & Hans van KAT Motoren voor deze "muy rapido" service waar ik niet om had gevraagd en toch gekregen *O*

Gaan vandaag gemonteerd worden en wie weet staat de How to straks ook on-line.

:W

Ben af en toe ook aangenaam verrast dat dergelijke klantvriendelijkheid, in de ruimste zin van het woord, nog bestaat.
 
Laatst bewerkt:
yep, een verademing :Y .

Spul is zojuist allemaal weer gemonteerd, aangesloten, afgevuld en getest. Ginne lekkagies of andere zeik dus Paco het da in ieder geval goe gedoan *D .

Alleen krijg ik mijn koelssysteem niet volledig gevuld met de 2.8 ltr... :N Verwacht met een aantal km rijden dat de lucht er wel uit zal zijn en dan eens kijken of ie is af te vullen.
 
Das weer een ander hoofdstuk. Weet niet uit mijn hoofd hoe het bij jouw Triumph zit, maar mijn SpeedFour heeft een speciale procedure inclusief gebruik ontluchtingsnippel, staat beschreven in mijn Werkplaatshandboek (natuurlijk gekocht bij jeweetwel).
 
Terug
Bovenaan Onderaan