Geen stroom

Sledgehammer

Die hard MF'er
3 nov 2005
553
1
Den Bosch
Hoi Allen,

Bij een GSXR 750 K1 is uit het niets een probleem ontstaan '( . Hij reed in alle opzichten prima, en nu geeft hij geen kick meer. In de ochtend gebruikt, in de middag lijkt 'ie wel dood..

Bij het omdraaien van de sleutel lijkt het wel alsof de dodemansknop op uit staat. Het lijkt me geen accu probleem want over het algemeen hoor je dan op z'n minst de injectie opstarten en het display licht op etc. Hij doet nu echt helemaal niks :( . Ik zie geen losse contacten bij de accu.

Iemand enig idee waar te zoeken?

Alvast bedankt!
 
Dag Oma :W

Ik bedacht me dat het misschien wel handig is om aan te geven wat het nou was, mocht iemand hetzelfde gebeuren en ze gaan zoeken..

In mijn geval bleek het gewoon om de accu te gaan. Die laadde niet meer op en toen was leeg dus ineens echt leeg. Binnen een week na de nieuwe knalde de hoofdzekering eruit en deed ie niks meer.. Nieuwe zekering en hij heeft sindsdien weer top gereden. Of dat met elkaar te maken heeft weet ik niet maar het lijkt me wel erg toevallig als dat niet zo is.

:]
 
In mijn geval bleek het gewoon om de accu te gaan. Die laadde niet meer op en toen was leeg dus ineens echt leeg. Binnen een week na de nieuwe knalde de hoofdzekering eruit en deed ie niks meer.. Nieuwe zekering en hij heeft sindsdien weer top gereden. :]
Als de hoofdzekering, meestal 30 A, er uit knalt heb je ergens een tijdelijke kortsluiting naar massa gehad.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan