Tank verwijderen Suzski gsx1100 1985

pvdz

MF'er
13 mei 2006
121
1
Haarlem
Ik kan maar niet vinden waar ik de tank kan demonteren aan de voorkant.
(Om wat bedrading voor de gps er onderdoor te laden leiden)
Weet iemand?
 
Als ik het goed heb, is dit een plaatje van jouw tank:
suzuki-gsx1100e-1985-f-fuel-tank-gs1150esf-e6_bigsue0095fig-38_557f.gif


Aan de achterzijde los maken.
Ev zijpanelen los en aan de kant.
En dan tank een stukje naar achterschuiven.
Je ziet op het plaatje nog net de twee half ronde lipjes aan de binnenzijde. Die zitten om doppen die weer op je frame vast zitten.

Let ook even op de benzineleidingen.
 
Dank je, naar achteren schuiven vermoedde ik al.
Wilde niks forceren.
Het is dan alleen een kwestie van iets verder doorschuiven en omhoog halen , zonder sleutelwedstrijd?
 
Dan ging het bij een Honda Sabre eenvoudiger.
Maar die tank hoeft er niet helemaal af, alleen heb ik wat ruimte nodig om die bedrading te leiden..
 
Laatst bewerkt:
Zit de tank aan de voorkant niet hetzelfde als de Suzuki rg 500 met een kabeltje en met de kontactsleutel teopenenvia het slotje bij de benzinekraan ( goed kijken hoe dat zit) succes. Kijk eens op www.suzukigsxr.cz 358 pagina,s manual gsx1100 r 1989
 
Laatst bewerkt:
Nee, geen slotje.
Ik kan 2 derde v d tank vanaf de achterkant een behoorlijk eind omhoog tillen.
Of ik nu de voorkant toch naar achteren moet schuiven, is mij nog niet duidelijk?
 
Op het plaatje in de post van Martell zie je twee rubber doppen (nr.4), die zitten op je frame gemonteerd.
Aan de voorkant van de tank zie je een soort oor zitten (onder de '1' en zit aan weerszijden), dat schuift dus om dat rubber heen. Je kunt de tank als die achter los is dus om dit punt roteren. Die rubbers kunnen een beetje klemmen, maar met een beetje wrikken komt je tank naar achteren los....
 
Terug
Bovenaan Onderaan