Husqvarna te610 ie 2007 ( vraag over een veer )

Schets21

Rookie
6 mrt 2013
7
0
Hallo,

Afgelopen week ben ik voor het eerst mijn kleppen van de motor weesten stellen. Wanneer ik eenmaal bij de kleppen bij kon, moest er een aantal onderdelen gedemonteerd worden ( radiatoren, reservoir, carburateur enz )Nadat de kleppen gesteld zijn en alles weer samen ging bouwen, kwam ik tussen mijn spullen een veer tegen. Met het demonteren heb ik hem niet bewust gezien of in mijn handen gehad. Op tekeningen via internet kan ik nergens de desbetreffende veer terug vinden. Weten jullie waar deze veer vandaan komt. Alvast bedankt!
full
 
Hallo,

Afgelopen week ben ik voor het eerst mijn kleppen van de motor weesten stellen. Wanneer ik eenmaal bij de kleppen bij kon, moest er een aantal onderdelen gedemonteerd worden ( radiatoren, reservoir, carburateur enz )Nadat de kleppen gesteld zijn en alles weer samen ging bouwen, kwam ik tussen mijn spullen een veer tegen. Met het demonteren heb ik hem niet bewust gezien of in mijn handen gehad. Op tekeningen via internet kan ik nergens de desbetreffende veer terug vinden. Weten jullie waar deze veer vandaan komt. Alvast bedankt![afbeelding]
Past het toevallig precies netjes om een benzineleiding?
 
Terug
Bovenaan Onderaan