MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Heb mn duc net klaar voor Island of man van 2 tot 12 juni.

Vervangen:
Riemen
Olie + filter
Nieuwe remolie
Race filters vervangen.[afbeelding]
Mooie bike, en ook heeeel veel respect voor je andere project! Die kom ik graag eens van dichtbij bekijken :9~

Dit weekend op landgoed Hoenderdaell geweest 8-) (Voor de mensen die geen idee hebben, we zijn daar in 2014 dacht ik geweest om Bouw te verrassen voor d'r verjaardag). Echt bizar hoeveel daar weer is veranderd, het lijkt nooit af te zijn ;) Ze hebben vorig jaar vanuit Slowakije een leeuw geadopteerd :X Was in prive bezit en zwaar ondervoed. Hier staat het helemaal beschreven op hun site. Fijn dat ze bij stichting leeuw wel in goede handen zijn.

Anyway, ff wat motor gerelateerde praat :P

Heb gisterenavond met behulp van papanas de steun van de Garmin gemonteerd.

25491848232_8cd056607b_z.jpg


Het mag van mij wel weer mooi weer worden :]

En ff een weekje regenen, alle pekel moet nog van straat :X
..... zucht
25610503655_dc287dc719_z.jpg
 
Pfff, ben je ff een weekje weg, is er meteen een nieuw topic en wordt er over motoren gepost! :o
 
Dit weekend op landgoed Hoenderdaell geweest 8-) (Voor de mensen die geen idee hebben, we zijn daar in 2014 dacht ik geweest om Bouw te verrassen voor d'r verjaardag). Echt bizar hoeveel daar weer is veranderd, het lijkt nooit af te zijn ;) Ze hebben vorig jaar vanuit Slowakije een leeuw geadopteerd :X Was in prive bezit en zwaar ondervoed. Hier staat het helemaal beschreven op hun site. Fijn dat ze bij stichting leeuw wel in goede handen zijn.
We hebben na aanleiding van je FB posts ff gekeken, binnenkort gaan we er weer een keer heen, Bouw stond al te stuiteren :+
 
We hebben na aanleiding van je FB posts ff gekeken, binnenkort gaan we er weer een keer heen, Bouw stond al te stuiteren :+

Moet je eerst zeggen dat ze een aantal leden van niet nader te noemen band gaat ontmoeten, kijken hoe hard ze dan stuitert! :P
 
Moet ze nog wel een beetje an d'r Louis-van-Gaal-engels gaan werken. Naturecorpse :)
 
Nog geen voorjaar? Dan maar een watishettochalweerlanggeledenplaatje:

 
Ik ben vandaag met de KLR naar t werk :o

Bandjes opgepompt, ketting gespannen, hij is er weer helemaal klaar voor 8-)
 
Als het zondag mooi weer is ga ik denk ik ook nog wel even :] .
Ketting goed invetten en na de tijd goed schoonmaken.
Zolang het droog blijft is het wel te doen met het zout.
 
zaterdag maar de winterwielen van de auto en de zomerwielen er onder.

met die 10 C + zijn die niet meer nodig.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik was eigenlijk ook te vroeg met wisselen. Maar met 4 wielaandrijving durfde ik het toch wel aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan