44e Batavierenrace: 23 april 2016

Ik heb me al als motorrijder ingeschreven voor 2016

  • Jazeker, natuurlijk duhh!

    Stemmen: 11 64,7%
  • Ga ik nog doen ;)

    Stemmen: 2 11,8%
  • Niks voor mij

    Stemmen: 2 11,8%
  • Uh? Bata? Was'da?

    Stemmen: 2 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Toerfiets is wel handig ja. Alhoewel ik ook een motorrijder ken die elk jaar weer een leuke fiets huurt om een dagje uit te proberen... (dan kun je pas echt zo'n motor uittesten).

Terug naar het lijstje. Altijd wat eten & drinken wat ervaring leert dat je niet kunt leven van de snacks en pannenkoeken die de organisatie uitdeelt. Ook met drinken, zeker met warm weer, is het handig om zelf wat fris achter de hand te hebben. Ook een thermoscan met soep doet snachts wonderen... Misschien ben ik wat verwend met het vliegdekschip van Blub... maar dit is wat wij elk jaar zo'n beetje meenemen:

Petje / muts
Bril / Zonnebril
Regenpak
Niergorden + Heatpack ==> voor als het snachts koud wordt
Extra set handschoenen ==> voor als het flink regent
Extra kol
Gympies
Mobiele telefoon (opgeladen) + Rijbewijs
Motorpapieren / ANWB pas
Geld / Pinpas
Oordoppen
Zaklamp ==> zeker in de buschbusch handig
Jiffy-standaard dingetje ==> bijv. een dekseltje van glazen potje.. handig voor als je de motor in een weiland of in de wegzakkende drek moet zetten...
Slot voor helm ==> om aan wiel vast te maken zodat je niet continue hoeft op te letten

Thanks! Inderdaad een aantal dingen waar ik zeker niet aan had gedacht (bijvoorbeeld t dekseltje). Ben wel blij dat ik een slotkabeltje standaard onder zadel heb zitten om helm aan vast te maken. Zat overigens te denken om een kevlarjeans aan te doen met textielen jas/leren jas en regenjack. Kan me voorstellen dat dat iets fijner zit dan een tourbroek en sowieso een leren broek.
 
Thanks! Inderdaad een aantal dingen waar ik zeker niet aan had gedacht (bijvoorbeeld t dekseltje). Ben wel blij dat ik een slotkabeltje standaard onder zadel heb zitten om helm aan vast te maken. Zat overigens te denken om een kevlarjeans aan te doen met textielen jas/leren jas en regenjack. Kan me voorstellen dat dat iets fijner zit dan een tourbroek en sowieso een leren broek.


Vergeet ook niet een plastictas waar je je helm in kan doen als het regent en eventueel een kleine handdoek. Dit was ik vorig jaar vergeten, maar als de weersverwachting droog is kan je dat mooi thuis laten ;)
 
full


Ik dacht meer deze, maar die zijn met een speciale camera gemaakt. :)
 
Mag dat nog dan ?
Zwart is toch een gevoelig kleur ?
Zwarte Piet mag ook al niet meer. :/


Overigens wat een gedoe met dat examen. :(
Ingelogd: check
Open takenmenu: check
Code invoeren: check
Instructie volgen: check

En natuurlijk gaat het hier mis: geen E-learning, maar downloaden van instructie verklaringen van vorige jaren ......

Heb ik weer. |( |(
 
Laatst bewerkt:
Even geduld....

Maandag moet er nog iemand uit 1825 een vinkje zetten om jou toe te voegen aan dit jaar....

:P
 
Nope, is ook nog niet zeker of ik er bij ben.

Is nu toch wel een stukkie verder sturen ;)
 
Ik snap er geen bal van; hoe kunnen jullie nou al je examen gedaan hebben. :?

Mijn code werkt niet (= poolcode) waarschijnlijk omdat ik gewoon een Hollandse jongen ben. De polen veroveren blijkbaar ook al de verkeersregelbusiness. :(

Overigens baal ik van dit soort zaken: je moet steeds meer moeite doen om je vrijwillig te mogen inzetten bij dit soort evenementen.

Nog even en ik ga gewoon niet mee B|
 
Laatst bewerkt:
Ik snap er geen bal van; hoe kunnen jullie nou al je examen gedaan hebben. :?

Mijn code werkt niet (= poolcode) waarschijnlijk omdat ik gewoon een Hollandse jongen ben. De polen veroveren blijkbaar ook al de verkeersregelbusiness. :(

Overigens baal ik van dit soort zaken: je moet steeds meer moeite doen om je vrijwillig te mogen inzetten bij dit soort evenementen.

Nog even en ik ga gewoon niet mee B|
nog even door zetten ,je kunt het :Y :Y :Y
 
Ik snap er geen bal van; hoe kunnen jullie nou al je examen gedaan hebben. :?

Mijn code werkt niet (= poolcode) waarschijnlijk omdat ik gewoon een Hollandse jongen ben. De polen veroveren blijkbaar ook al de verkeersregelbusiness. :(

Overigens baal ik van dit soort zaken: je moet steeds meer moeite doen om je vrijwillig te mogen inzetten bij dit soort evenementen.

Nog even en ik ga gewoon niet mee B|
Als je geen examen doet, dan mag je niet eens mee -O-

:/
 
Laatst bewerkt:
_O-

Ja, ze zijn lekker bezig bij die site :Y

Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet :+
 
Mocht je nu echt de pest in hebben, in ieder geval een fijn weekend met mvr. Ootje toegewenst ;)
 
edit: Errr.... fout, iets met meerdere pagina's in de ploeg O-)

Pa.Nootje volgens het systeem zit je in ploeg 1 ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan