YAMAHA XT550 "board racer"

Ik heb hem nu een paar keer in het echt mogen aanschouwen en ik vind vooral de details geweldig! Overal is aan gedacht! Het kan je smaak zijn (of niet) maar het is gewoon schitterend gemaakt!
 

it's alive *O*


Zo aankomend weekend maar eens het een en ander afstellen en dan gaaaaaaaan..(terrasje :P )
 
Heb je zelf het frame afgelast ? dat staat mij zo niet meer bij ..
(even geen zin om alles terug te lezen, ondanks het leuke topic) Is allemaal heel netjes
en goed gelast` zo te zien ..


(het ding moet hoge ogen gooien bij koning zelfbouw , anders is dat een aanfluiting)
 
Laatst bewerkt:
Erg fraai geworden!! :) :Y
Dempen deze buizen het geluid nog een beetje?, of zitten er 6 db killers in verwerkt :+
Lijkt me wel mee te vallen zo via het filmpje te horen.
 
Heb je zelf het frame afgelast ? dat staat mij zo niet meer bij ..
(even geen zin om alles terug te lezen, ondanks het leuke topic) Is allemaal heel netjes
en goed gelast` zo te zien ..


(het ding moet hoge ogen gooien bij koning zelfbouw , anders is dat een aanfluiting)

full

TIG Lassen doen we zelf 8-)
 
Laatst bewerkt:
Erg fraai geworden!! :) :Y
Dempen deze buizen het geluid nog een beetje?, of zitten er 6 db killers in verwerkt :+
Lijkt me wel mee te vallen zo via het filmpje te horen.

1 db-killer maar echt dempen :X maak vh weekend buiten wel even een geluidsfragment want binnenshuis klinkt het toch wel hard hoor
 
m´n zoon heeft zelf maar eens een filmpje gemaakt 8-)


Heeft er een leuke combi van gemaakt wat past bij een boardracer in fabriekslooks :Y *O* _O-
 
m´n zoon heeft zelf maar eens een filmpje gemaakt 8-)


Heeft er een leuke combi van gemaakt wat past bij een boardracer in fabriekslooks :Y *O* _O-


Leuk filmpje 8-) ``` Zit zo een beetje te kijken, maar dat onderste scharnier van je voorvork
onder het balhoofd kan nooit de band raken ? ik hoop dat je dit goed gecheckt hebt .
Het zou een een beetje lullig zijn als Maarten straks zonder tanden door het leven moet .. ;)
Lijkt zo te zien net wel/nietes kwestie te worden met het raken van de band ..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan