Weerstanden led knipperlichten

aprilia_racer

Die hard MF'er
9 sep 2004
299
4
Wijchen
Hallo,

Wie o wie kan me verder helpen.
Ik ben bezig aan een Yamaha r1 uit 2005.
Deze is inmiddels zowel voor als achter voorzien van led knipperlichten.
Deze knipperen dus uiteraard te snel. Nu heb ik een 4tal weerstanden van 10w per stuk.

Wanneer ik geen weerstanden gebruik werken de knipperlichten niet of half en knipperen ze ook niet.
Wanneer ik deze vlak voor het knipperlicht monteer zowel voor als achter dan is de snelheid normaal maar is die achter heel zwak.
Wanneer ik enkel voor een weerstand monteer dan is zowel voor als achter keurig fel alleen knipperen ze veel te snel.

Wanneer ik een dubbele weerstand vlak voor het relais monteer dan werken ze 100% felheid is goed en snelheid ook. Maar dan beginnen ze naar enkele tijd te roken en bijna door te branden. Ook als knipperlichten uit staan!

Iemand de oplossing voor mij?

Thx!!
 
Bij mijn motor werkte die niet goed. Een andere geprobeerd en die werkte ook niet goed. Om voor de 3e x 15 euro te betalen vond ik een slecht idee.

Toen weerstanden gekocht en dat werkte wel goed.

Uiteindelijk besloten om dezelfde knipperlichten te kopen die ik had maar dan gewoon als halogeen. :')

Je zou ook nog lichtere weerstanden achter kunnen proberen of even mailen welk relais je precies nodig hebt voor de R1 2005 zodat je de juiste koopt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb NOG niet. Wel bij een vriend van mij gemonteerd en werkt perfect!

Daarnaast zijn de 19 mensen die een review geschreven op die site er ook tevreden mee ;)

volgens mij zijn deze wel merk afhankelijk ivm plug&play maar dat weet ik niet zeker. Kijkend naar je naam ging ik er vanuit dat je geen kawasaki variant nodig hebt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan