Het Grote ONK Supermono topic deel 2

Mannen/vrouwen,

Al een hele tijd niet met een reaktie geweest op dit forum! Net een aantal post´s doorgelezen!

Vwb de DCR lopen de meningen uiteen , maar jullie mogen geloven dat Evert&ik het beste op hebben met de klasse Supermono! Derhalve is het spijtig dat mensen de dingen door elkaar halen. Allereerst heeft het klassenvertegenwoordigerschap van de mono´s niets te doen met het lid zijn van de WRC.

Om het verhaal DCR in de context te zetten: DCN/DCR heeft een dispuut met de KNMV. Om welke reden dan ook zegt DCR de samenwerking met de KNMV op, eenzijdig. In het voortraject waren wij hiervan op de hoogte gesteld door de DCR. Let wel dit was enkele weken voor de wedstrijd. We hebben met heel veel argumenten getracht DCR op andere gedachte te brengen. Als de wedstrijd door de KNMV, wat een logische stap is, van de FIM kalender wordt weggehaald is er geen ONK en geen EK meer. Het getuigd van een zeer onrealistische kijk als je denkt dat de ESA rijders dan nog komen! Wat verder heel belangrijk is: de verzekeringen! Mannen ik ga niet zitten wachten totdat iemand zwaar gewond raakt (buitenlander) om er dan achter te komen dat er "iets" niet geregeld is.

Verder heeft het geen pas om nog meer mededelingen te doen, we worden al bestempeld als Mono moddergooiers ;) Mochten er mensen zijn die een discussie aanwillen schrijf dan even naar supermono-41@hotmail.com

Als noot: wij hadden heel graag tijdens de DCR gereden en hebben er echt alles aan gedaan om dit alsnog te realiseren. Gelet op de laatste (succes) jaren denk ik dat we dat beetje credit´s wel verdiend hadden bij iedereen die een mono hart heeft. Dit weekend hebben de de race gehad te Snetterton bij de BSB, ja we zoeken ook nog wat races van nivo:-)

Wim
 
Laatst bewerkt:
Mannen/vrouwen,

Al een hele tijd niet met een reaktie geweest op dit forum! Net een aantal post´s doorgelezen!

Vwb de DCR lopen de meningen uiteen , maar jullie mogen geloven dat Evert&ik het beste op hebben met de klasse Supermono! Derhalve is het spijtig dat mensen de dingen door elkaar halen. Allereerst heeft het klassenvertegenwoordigerschap van de mono´s niets te doen met het lid zijn van de WRC.

Om het verhaal DCR in de context te zetten: DCN/DCR heeft een dispuut met de KNMV. Om welke reden dan ook zegt DCR de samenwerking met de KNMV op, eenzijdig. In het voortraject waren wij hiervan op de hoogte gesteld door de DCR. Let wel dit was enkele weken voor de wedstrijd. We hebben met heel veel argumenten getracht DCR op andere gedachte te brengen. Als de wedstrijd door de KNMV, wat een logische stap is, van de FIM kalender wordt weggehaald is er geen ONK en geen EK meer. Het getuigd van een zeer onrealistische kijk als je denkt dat de ESA rijders dan nog komen! Wat verder heel belangrijk is: de verzekeringen! Mannen ik ga niet zitten wachten totdat iemand zwaar gewond raakt (buitenlander) om er dan achter te komen dat er "iets" niet geregeld is.

Verder heeft het geen pas om nog meer mededelingen te doen, we worden al bestempeld als Mono moddergooiers ;) Mochten er mensen zijn die een discussie aanwillen schrijf dan even naar supermono-41@hotmail.com

Als noot: wij hadden heel graag tijdens de DCR gereden en hebben er echt alles aan gedaan om dit alsnog te realiseren. Gelet op de laatste (succes) jaren denk ik dat we dat beetje credit´s wel verdiend hadden bij iedereen die een mono hart heeft. Dit weekend hebben de de race gehad te Snetterton bij de BSB, ja we zoeken ook nog wat races van nivo:-)

Wim

Wim, ik weet ook zeker dat het niet aan jou inzet voor de mono's gelegen heeft. Nooit niet.
Altijd het beste voor gehad en altijd van alles geregeld. Dat mag ook wel eens gezegd worden !


Gr D
 
Mannen/vrouwen,

Al een hele tijd niet met een reaktie geweest op dit forum! Net een aantal post´s doorgelezen!

Vwb de DCR lopen de meningen uiteen , maar jullie mogen geloven dat Evert&ik het beste op hebben met de klasse Supermono! Derhalve is het spijtig dat mensen de dingen door elkaar halen. Allereerst heeft het klassenvertegenwoordigerschap van de mono´s niets te doen met het lid zijn van de WRC.

Maar t gaat ook slecht/niet altijd even goed samen.




Om het verhaal DCR in de context te zetten: DCN/DCR heeft een dispuut met de KNMV. Om welke reden dan ook zegt DCR de samenwerking met de KNMV op, eenzijdig. In het voortraject waren wij hiervan op de hoogte gesteld door de DCR. Let wel dit was enkele weken voor de wedstrijd. We hebben met heel veel argumenten getracht DCR op andere gedachte te brengen. Als de wedstrijd door de KNMV, wat een logische stap is, van de FIM kalender wordt weggehaald is er geen ONK en geen EK meer. Het getuigd van een zeer onrealistische kijk als je denkt dat de ESA rijders dan nog komen! Wat verder heel belangrijk is: de verzekeringen! Mannen ik ga niet zitten wachten totdat iemand zwaar gewond raakt (buitenlander) om er dan achter te komen dat er "iets" niet geregeld is.

Die reden hebben ze gewoon gegeven, en nooit een geheim van gemaakt. :') :')






Verder heeft het geen pas om nog meer mededelingen te doen, we worden al bestempeld als Mono moddergooiers ;) Mochten er mensen zijn die een discussie aanwillen schrijf dan even naar supermono-41@hotmail.com

Oeps te laat :$ , maar misschien is dan ook handig om wel eerlijk te blijven. En niet alleen maar vanuit t oogpunt van de KNMV te blijven redeneren. Maar goed dat is niet te vermijden zoals ik hier boven al aangeef.




Als noot: wij hadden heel graag tijdens de DCR gereden en hebben er echt alles aan gedaan om dit alsnog te realiseren. Gelet op de laatste (succes) jaren denk ik dat we dat beetje credit´s wel verdiend hadden bij iedereen die een mono hart heeft. Dit weekend hebben de de race gehad te Snetterton bij de BSB, ja we zoeken ook nog wat races van nivo:-)

Wim

Absoluut, maar misschien wil je wel te veel nivo. Ik zit er niet op te wachten nl, ik vond het prima zoals het een paar jaar geleden was.
 
Hoi,

Heeft niets met nivo te maken, de mono is nog steeds toegankelijk voor iedereen! waar het wel mee heeft te maken is het feit dat we niet genoeg rijders hebben nationaal. Dat betekend dat we de internationale niet naar NL laten komen voor een rondje van de gouden worst. De nationale en de internationale hebben wensen en daar kiezen we de gouden middenweg in. En het allebelangrijkste is de verantwoording voor onze rijders, en dit was niet duidelijk...en je weet bij twijfel niet inhalen!

Wim

p.s Het punt klassenvertegenwoordiger kan ik wel aan tippen. Op dit moment is er geen vertegenwoordiger voor de nationale mono´s. Voor de internationale wedstrijden hebben we geen KNMV nodig:-) Verder kan ik melden dat ik echt wel weet waar het e.e.a elkaar gaat beinvloeden. De dingen die ik doe, doe ik voor de sport en niet voor mijn eer en glorie! Maar als er iemand is die het nationale en internationale supermono gedoe van mij (ons) over wil nemen, feel free:-)
 
Laatst bewerkt:
Oprotten OMA!!!

Word weer eens tijd dat er nieuw leven in dit Topic wordt geblazen!!!

Morgen de laatste 2 races voor de ESA Supermono, Race of the Champions op Assen!!
3 titelkandidaten:

Mike Velthuijsen NL 95 pnt

Lukas Wimmer AUT 90 pnt

Jerry v/d Bunt NL 86 pnt


Wie gaat het worden??
 
En voor de 3de keer op rij is Mike Velthuijsen Europees Kampioen Supermono!!

full


full


full

Top drie van 2014: Jerry v/d Bunt, Mike Velthuijsen en Lucas Wimmer


full

Winnende mono!!
 
Gefeliciteerd, Mike!

Toch blijf ik een beetje met een dubbel gevoel zitten betreffende de tweede race. Na de crash in de sbk race had de baan veel beter gecontroleerd moeten worden. :/
 
Gaaf ! van harte Mike.

super gedaan, van harte!!

hier de link naar mijn advertentie. ik wil komend seizoen ktmcup gaan rijden dus heb wat meer ruimte in de schuur en budget nodig.
ik wil graag vaker racen (binnenland) en zie dat komende jaren niet gebeuren in de supermono-klasse. terwijl het een van de mooiste klasse is op wegracegebied.
mocht er iemand interesse hebben dan hoor ik dat graag.
 
Volgens mij gebeurt het tegenwoordig allemaal op fuckoff-book. O-)
Maar er schijnt voor volgend jaar wel een voorlopige kalender te zijn met 6 wedstrijden. :)
 
Dat is jammer, want smoelboek heeft wel eens de slechte gewoonte in onze plaats te beslissen wat belangrijk is/wat we 'moeten' lezen. |(
 
Dat geloof ik best, maar geld dat niet voor het hele mono veld eigenlijk? O-)

Ik ben ook blij dat de mono's weer tijden de DCR op Assen rijden dit jaar, daar horen ze echt wel bij. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan