Inhouden Srad

ErikSrad

Rookie
31 okt 2006
8
0
Leidschendam
hallo allemaal, ik heb ff een vraagje over mn Srad..

Ik ben in het trotse bezit van een gsxr 600 Srad uit 1998.. rijdt heerlijk, maar soms houdt hij in.. hij doet dat vooral in de tweede versnelling als ik in een niet al te hoog toerental rij, zeg maar tussen de 4 en 7 duizend toeren.. Als ik dan het gas opendraai houdt hij in en komt vervolgens op gang. Is dit normaal? of is er iets mis?

Alvast bedankt voor de hulp!
 
hallo allemaal, ik heb ff een vraagje over mn Srad..

Ik ben in het trotse bezit van een gsxr 600 Srad uit 1998.. rijdt heerlijk, maar soms houdt hij in.. hij doet dat vooral in de tweede versnelling als ik in een niet al te hoog toerental rij, zeg maar tussen de 4 en 7 duizend toeren.. Als ik dan het gas opendraai houdt hij in en komt vervolgens op gang. Is dit normaal? of is er iets mis?

Alvast bedankt voor de hulp!

ik had een dip bij +/-4300 toeren op zich niet erg want wat moet je in dat toeren gebied
;)
(volgens mij heeft die dip iets te maken met millieu normen)

heb vorig jaar een ontstekings vervroeger en andere bougies erin gestopt dip is nu weg

Maar 1998 is toch injectie
een 600 (srad) heeft carbs pas bij model k1 is er een injectie ingekomen
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal, ik heb ff een vraagje over mn Srad..

Ik ben in het trotse bezit van een gsxr 600 Srad uit 1998.. rijdt heerlijk, maar soms houdt hij in.. hij doet dat vooral in de tweede versnelling als ik in een niet al te hoog toerental rij, zeg maar tussen de 4 en 7 duizend toeren.. Als ik dan het gas opendraai houdt hij in en komt vervolgens op gang. Is dit normaal? of is er iets mis?

Alvast bedankt voor de hulp!


Een dip rond de 5.000 toeren is tegenwoordig helaas normaal. Alleen, waar we hier over spreken is geen dip, maar echt inhouden.
De motor is 9 jaar oud. Ik denk dat de carburateurs of vervuild zijn door het gebruik van Euro 95 (krijg je een gom-achtige substantie) of eens een keer gesynchroniseerd moeten worden.
 
als het goed is loopt er een draadje van je versnellingsschakelaar naar je onstekingsunit,als je die los trekt kan het probleem over zijn, bij bepaalde versnellingen word de onsteking veranderd idd vanwegen milieu eisen.

Ik had het op mijn RF ook, stekkertje los en het was weg. Later nog een carburateur kit en een onstekingsvervroeger laten inbouwen en hoppa, geen dipjes meer :)
 
als het goed is loopt er een draadje van je versnellingsschakelaar naar je onstekingsunit,als je die los trekt kan het probleem over zijn, bij bepaalde versnellingen word de onsteking veranderd idd vanwegen milieu eisen.

Ik had het op mijn RF ook, stekkertje los en het was weg. Later nog een carburateur kit en een onstekingsvervroeger laten inbouwen en hoppa, geen dipjes meer :)
oud topic maar wie weet welk draadje dit is ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan