Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net via de vriendin over lauwersoog gereden. In deze kou en met flinke rukwinden rijd toch nog niet zo fijn...

Maar ik heb hem wel even goed op zijn staart getrapt ^^

Ik blijf het raar vinden dat een motor met 180 lekkerder rijd als mijn auto met 120 :}
 
mogguhh, de Yamaha had aardig moeite met opstarten vannochtend... ik moet snel de schuur op orde krijgen zodat ze wat warmer kan staan
 
Ik verbaas me er over hoe makkelijk mijn oude BMW start. Staat buiten onder een doek. Maar na een week stilstand met nachtvorst is het de eerste slag al raak.
 
2jeuw3t.jpg


Eh beheerder, zou je deze ook in de OP willen plaatsen voor mij :-) BVD :]
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Door kou en douw de ochtend door, geen lekker motor weer(maarja geen ander vervoer op de vrijdag)
 
Ik verbaas me er over hoe makkelijk mijn oude BMW start. Staat buiten onder een doek. Maar na een week stilstand met nachtvorst is het de eerste slag al raak.

Bmw he :)

Ik had een x een oude k75 opgehaald
Ding had 7 jaar stil gestaan
Nieuwe accu er in en starte gelijk
 
Hi Louwe !

Dan word het tijd voor een nieuw plaatje :)
10 kilo is erg netjes !
Heb ik in het verleden ook al een paar x gehaald
Ik vreet het er later weer aan 😁

Maar plaatje ff extern uploaden en dan hier met een link posten

Zo doe ik dat op de iphone

Late reactie (druk met motoren kijken!), maar in totaal zelfs 30kg. Laatst herkende een oude bekende mij letterlijk niet toen ik hem aansprak.

Nieuw tijdelijk plaatje:
4fdoy.jpg


Vanochtend opgehaald. En ik ben er superblij mee... tijd voor een ritje door de bossen met de allroad club hier ;) Nu op zoek naar zijkoffers...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan