Knipperlichten werken niet

YamahaLevi

Die hard MF'er
7 jan 2014
656
54
Almelo
Goedemorgen Allemaal,

Op mijn K2 zijn aftermarket knipperlichten gekomen. Nu kreeg ik te horen dat je er normaal een ander relaise bij krijgt, maar helaas heb ik de motor zo gekocht.

De bedrading levert 21watt 12volt en de Led knipperlichten zijn 2watt 12 volt.

Wie heeft een goede manier om dit te doen? Kan dit met een weerstand?
 
Gewoon relais vervangen door een geschikt relais.

Leuke motoren trouwens:
Honda%20CB%20750%20Four%20K2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had het met weerstanden opgelost. Twee verschillende relais geprobeerd en beide waren niet de juiste (15 euro per stuk).

Voor 10 euro had had ik destijds bij MLM parts 4 weerstanden gekocht.

Uiteindelijk besloten die hele led bende er weer uit te halen en gewoon knippers te kopen met een mooi design maar met gewoon halogeen lampje er in.
 
Goedemiddag leden,

Vandaag de releas van de Gsxr 750 vervangen, omdat ik dacht dat hier het probleem in zat, helaas niet. Wat is wel het probleem?

Wanneer ik het knipperlicht aanzet naar bijv rechts, dan knippert hij 1-keer. Wanneer ik hem daarna naar links doe, doe hij niks. Wanneer ik heb dan uitzet en naar links aanzet, dan knippert hij weer maar 1-malig.
De releas heb ik vervangen en dit maakt geen verschil..

Wie weet wat het nog meer zou kunnen zijn?
Met draaiende motor ook?
 
Het is een nieuwe relais ook 7 pins speciaal voor LED ook 12v etc P&W Knipperlicht Relais
Het kan zijn dat deze niet werkt, maar mijn gevoel zegt toch dat het wat anders moet zijn.

Wanneer ik de nieuwe erin druk dan doe hij precies hetzelfde als de oude, dit lijkt me te veel toeval?

Alleen op het contact doet hij niks.
 
het kan zijn dat je raw's het niet doen onder 12 volt en dat je relais maar b.v. 11 volt geeft.
Zet er eens een originele richtingaanwijzer bij en kijk eens of hij het dan wel doet.
een gloeilamp zal op een lagere spanning iets zwakker branden maar een led zal onder de drempelspanning niet oplichten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik haak meteen in bij dit onderwerp, scheelt weer een topic openen. Op mijn triumph daytona t595 wil ik ook aftermarkets plaatsen, ik ga nu van 10w naar 21w en ze doen inderdaad niks behalve een tik in het relais, die trekt het dus niet denk ik. Voor mij wordt het dus ook een 21w relais aanschaffen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan