suzuki gsxr 1000 stotteren

baboe

Rookie
24 jul 2011
20
0
vlissingen
hallo vraagje vandaag wezen rijden met mn zuuz 1000 k9 efe warm gereden maar wil ik bv vol gas weg rijden dan begint hij in te houden schokken zeg maar schakel ik door gaat et goed maar met meer gas gaat hij weer schokken bedoel echt het gas open trekken 1 maal boven de 200 geen problemen alleen bv vol gas weg rijden wat zou dit kennen zijn
 
Hep je gekeken of er genoeg brandstof in zit dat hoor je tog wel vaak dat men van alles zoekt en probeert komt er een blondje de garage inlopen zegtie zit er wel brandstaf in hahahaha nee niet bij mijn gebeurt natuurlijk maar hep kennis die dat overkomen is waar kwam het voor bij hard optrekken misschien zijn de draadjes bij je kop hendel verroest maakt die geen of slecht contact dat is makkelijk te checken dus zou ik zeggen kijk dat even naar anders zoek je je wezenloos maar dus eerst tanken he hahaha
 
Laatst bewerkt:
je zou denken dat carbs of sproeiets miss dichtgeslibt zijn hangt denk ook af van hoelang die stilgestaan heeft meestal zoals ik hoorde van vriend dan koekt de boel een beetje aan en als bijv er dan een benzineslang een beetje dicht zit krijgt ie niet genoeg benzine als je volgas gaat of het zit meer bij de ontstekking maar als je volgas kan zal dat wel denk ik meevallen
 
hoi het mooiste is hij heeft op de rollerbank gestaan en helemaal niks gewoon vol gas op de bank en helemaal niks aan de hand geen gestotter zodra ik weer buiten ging rijden in 1 ste versnelling gestottert als ik bv vol weg rijdt rijdt ik normaal weg niks aan de hand
 
hoi het mooiste is hij heeft op de rollerbank gestaan en helemaal niks gewoon vol gas op de bank en helemaal niks aan de hand geen gestotter zodra ik weer buiten ging rijden in 1 ste versnelling gestottert als ik bv vol weg rijdt rijdt ik normaal weg niks aan de hand
Als je vol wegrijd staat ie tegen de toerenbegrenzer tip normaal wegrijden. :Y :Y
 
ik zou es beginnen met gewoon een middag te gaan rije en dan als de tank leeg is gewoon weer is met verse benzine vulle want ik gok dat je benzine in je tank niet helemaal fris meer is en daar ken wel is een probleempje door ontstaan zoals je nu omschrijft want dat vind ie moter niet zo lekker om oude benzine te moeten verstoken want die moderne bezienes verouderen nogal snel door alle additieven die er tegenwoordig in worden gegooid in verband met de steeds strengere emissie eisen en europese regelgevingen die op alle brandstofverstokende motoren worden losgelaten
 
ik zou es beginnen met gewoon een middag te gaan rije en dan als de tank leeg is gewoon weer is met verse benzine vulle want ik gok dat je benzine in je tank niet helemaal fris meer is en daar ken wel is een probleempje door ontstaan zoals je nu omschrijft want dat vind ie moter niet zo lekker om oude benzine te moeten verstoken want die moderne bezienes verouderen nogal snel door alle additieven die er tegenwoordig in worden gegooid in verband met de steeds strengere emissie eisen en europese regelgevingen die op alle brandstofverstokende motoren worden losgelaten.

even de taalnerd uithangen : een goede nederlandse zin eindigt met een punt ;)
 
Dat er hier nog spaties gebruikt worden, heel apart.

je bedoelt zoiets :

Hallovraagjevandaagwezenrijdenmetmnzuuz1000k9efewarmgeredenmaarwilikbvvolgaswegrijdendanbeginthijintehoudenschokkenzegmaarschakelikdoorgaatetgoedmaarmetmeergasgaathijweerschokkenbedoelechthetgasopentrekken1maalbovende200geenproblemenalleenbvvolgaswegrijdenwatzouditkennenzijn.

Iksnapjepunt:hetbespaarthetinterneteenhelehoopnulleneneentjeswantaldiespatiesmoetennietmeeropgeslagenwordenenisdusookineenseenpakbetervoorhetmilieudoenvanafnuzegik!
 
Terug
Bovenaan Onderaan