Het grote Husaberg topic 2

Dat ouwe spul wordt alleen maar schaarser en dus duurder.
Probeer nog maar eens een drijfstangset te scoren.
 
Dat ouwe spul wordt alleen maar schaarser en dus duurder.
Probeer nog maar eens een drijfstangset te scoren.

Een vliegwiel heb ik gevonden!

Nu inderdaad nog een keer een drijfstangset haha.
Ik hoorde dat brouwer ze niet meer kan leveren.
Betekent dat dat ze zodra het bigend defect is ik men motor op de schroothoop kan gooien?
 
Een vliegwiel heb ik gevonden!

Nu inderdaad nog een keer een drijfstangset haha.
Ik hoorde dat brouwer ze niet meer kan leveren.
Betekent dat dat ze zodra het bigend defect is ik men motor op de schroothoop kan gooien?

Nee hoor, zijn wel te krijgen, maar voor een 2004 big end betaalde ik 430€ :o
en moest ik flink wachten B|
terwijl mijn 2007 big enden 270€ kosten
Zelfs als ze niet meer kant en klaar te koop zijn
dan kun je nog altijd wat laten maken ,
maar dat kost ook wel wat.
Gelukkig heb je ze niet iedere week nodig :9
 
FF wezen hobbyen ,
Ben bezig mijn circuit SM op te bouwen

2002blok[Snorro]/ 2008 frame/vering/remmen

Wilde wat meer lucht bij het filter hebben dus
full

full
 
FF wezen hobbyen ,
Ben bezig mijn circuit SM op te bouwen

2002blok[Snorro]/ 2008 frame/vering/remmen

Wilde wat meer lucht bij het filter hebben dus[afbeelding]
[afbeelding]

Nou hij is bijna af , nog wat kleine dingetjes afwerken .
Er zitten nu stuur verhogers op , en de voetsteunen zitten iets lager en naar achter.
Ik zit nu veel beter , rechter op en meer naar voren met de kont

Loopt mooi , pakt heel goed op van onderin,
Straks de Akra erop en dan nog ff afstellen
Zin in 2016 , 6 mrt naar Mettet :]
 
ziet er goed uit volgend weekend schrijf ik me ook in voor 6 maart als ze warm genoeg weer geven als het vriest geen zin :P
Je stuur ziet er wel beetje vreemd uit op de video ziet er smal/hoog uit mss is het wel hetzelfde stuur als ik heb maar gwn door de camera/lens het er anders uitziet :p
 
ziet er goed uit volgend weekend schrijf ik me ook in voor 6 maart als ze warm genoeg weer geven als het vriest geen zin :P
Je stuur ziet er wel beetje vreemd uit op de video ziet er smal/hoog uit mss is het wel hetzelfde stuur als ik heb maar gwn door de camera/lens het er anders uitziet :p
Wordt vast mooi weer :+ , die go pro vertekent het spul , stuur staat wel flink hoger
Mooi menno :)
Heb je de slipper er ook al in??

Slipper er weer in met een iets zwaardere veer 1500nm ivm m'n
extra gewicht O-)
 
mijn stuur staat ook +-2cm hoger :)
De naaf met cush drive is besteld na mettet weer een hoop geld in dat ding pompen (nieuwe set banden/naaf/wiel laten heropbouwen/kettingset....)
Weet ik weer waarom ik werk :Y :+ [afbeelding]


O ja als je toch geld gaat uitgeven ,
waarom niet mee naar erzgebirgring
8tm 11 aug http://www.supermotardtraining.nl/kalender-3/
en 4 dagen met Madboyracing naar Millecourt en Villars
Mad Boy Racing - Evenementen - Supermotard
25 tm 28 juli
je kunt ook allen millecourt 25/26 of alleen Villars 27/28 doen !!

:] :] :] 8-) 8-)
 
Weet nog niet eens of ik naar mettet ga voorspellingen van max 6 graden en regen blijf ik liever thuis...
Wel al een paar andere circuitdagen vastgelegd in Frankrijk.
Maar geen speciale supermotard circuits...
Erzberg lijkt me wel leuk :)

Ergebirgring is leuk :Y *O* *O* Erg gave baan met meerdere lay-outs mogelijk. Super vriendelijke personeel, goede kantine, werkende douches (niet optimaal maar je wordt er schoon en fris van :P ), en ook nog eens prima geregeld door de organisatie :z :+ :}
 
Ergebirgring is leuk :Y *O* *O* Erg gave baan met meerdere lay-outs mogelijk. Super vriendelijke personeel, goede kantine, werkende douches (niet optimaal maar je wordt er schoon en fris van :P ), en ook nog eens prima geregeld door de organisatie :z :+ :}


:^ :^ :^

Mooie accomodatie
 
:^ :^ :^

Mooie accomodatie

ja, we missen je (lach) thijs ;) en vooral je mening over de bijzondere relatie met MF leden waar je zo leuk openlijk over kan vertellen (zeker als er (iets) te veel bier in zit :r ) :P
Maar druk met je eigen ding (pre 90 cross).

Respect wat je daar allemaal mee voor elkaar krijgt. Nu snap jij ook dat wij als organisatie van SMT soms niet blij waren (zijn) met negatieve uitlatingen als je daar weet ik veel hoeveel uren vrijwilligers werkt hebt ingestoken. Ik ben zelf met de organisatie gestopt maar Tom en Bazzi gaan er volle bak voor. Leuk om te zien dat er zo veel mensen zich nog daadwerkelijk inzetten om motorsport te promoten.
 
ja, we missen je (lach) thijs ;) en vooral je mening over de bijzondere relatie met MF leden waar je zo leuk openlijk over kan vertellen (zeker als er (iets) te veel bier in zit :r ) :P
Maar druk met je eigen ding (pre 90 cross).

Respect wat je daar allemaal mee voor elkaar krijgt. Nu snap jij ook dat wij als organisatie van SMT soms niet blij waren (zijn) met negatieve uitlatingen als je daar weet ik veel hoeveel uren vrijwilligers werkt hebt ingestoken. Ik ben zelf met de organisatie gestopt maar Tom en Bazzi gaan er volle bak voor. Leuk om te zien dat er zo veel mensen zich nog daadwerkelijk inzetten om motorsport te promoten.

De VMCN stond als organisatie al als een huis, ik ben in het bestuur gegaan om toch ook mijn steentje bij te dragen, en niet alleen maar langs de kant staan schreeuwen hoe het allemaal moet :P

Want dat heb ik snel geleerd, je doet het nooit voor iedereen goed.
Er is altijd veel kritiek en op/aanmerkingen, maar als er gevraagd wordt om concrete inbreng (per mail bvb) dan geeft niemand thuis :+

Inderdaad zou de motorsport niets zijn zonder vrijwilligers, en soms denk ik 'waarom doe ik het toch allemaal'
Maar als er dan weer een mooi seizoen op zit kan ik toch eigenlijk niet wachten tot het volgende weer begint O-) :Y *O*
 
Weet nog niet eens of ik naar mettet ga voorspellingen van max 6 graden en regen blijf ik liever thuis...
Wel al een paar andere circuitdagen vastgelegd in Frankrijk.
Maar geen speciale supermotard circuits...
Erzberg lijkt me wel leuk :)

De 2002 550 in Actie op Mettet



De lente is begonnen
 
hier ook maar even vragen..
ik heb een 320 remschijf met een montage maat van 6x 124,

komt deze wellicht van een husaberg af?
past nl niet op mijn 520 naaf... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan