Dopmoeren vervangen

Mr. R.

MF veteraan
20 jan 2007
9.556
954
Zevenhoven (Zuid Holland)
Hallo,

Ik heb een donorblok staan en deze moet ik vervangen, maar de dopmoeren bovenop het blok zijn erg slecht. Ik wil deze graag vervangen maar originele Yamaha's kosten ruim € 5,20 per stuk en ik heb er 12 nodig....

Wat kan ik het beste doen gewoon ergens andere dopmoeren bestellen of kan ik ze vervangen door rvs of gaat dat fout met het aanhaalmoment of met het uitzetten van het blok door de hitte?

Bij deze de staat van de moeren nu;
1z512cx.jpg



ml40at.jpg


28m05co.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het antwoord al gegeven.


Ok, maar rvs paleis dekt zichzelf in mocht het fout gaan denk ik. Ik doelde meer op iemand die de moeren al vervangen heeft door rvs...

Kan ook gewoon staal kopen, zal waarschijnlijk jaren duren voordat ze er zo uitzien.

En waarom ik ze wil vervangen is omdat het blok nu nog niet gemonteerd is en ik er nu goed bij kan.
 
er staat verchroomd en materiaalsoort staal.
een cilinderkop word warmer dan een wiel, mits je wiellager goed zijn.

mijn sigarettenaansluiting is van autostyle, daar wil ik het in beiden opzichten bij laten.


Mr R.
Kan je niet gewoon A4 nemen en het proberen?
 
Laatst bewerkt:
er staat verchroomd en materiaalsoort staal.
een cilinderkop word warmer dan een wiel, mits je wiellager goed zijn.

mijn sigarettenaansluiting is van autostyle, daar wil ik het in beiden opzichten bij laten.


Mr R.
Kan je niet gewoon A4 nemen en het proberen?

Ja ik zou het kunnen proberen, maar doe het liever gelijk goed, heb net 6 nettere 2e hands moeren gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan