Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen, Jaeger hier, aangenaam.

Ik had me al even voorgesteld in het D&G-topic, maar ik zag later pas dat er meerdere regiotopics zijn voor het noorden. Anyway, ik ben een stadjer, en op dit moment plof ik veel rond op een Suzuki GS500E (pekelfietsje). Maar bij mooi weer of lange ritten haal ik m'n K1200S wel eens uit de garage.

Qua forumactiviteiten ben ik voornamelijk een lezer. Maar om te compenseren maak ik relatief veel kilometers, haha. Ik rij regelmatig op de motor naar 't werk en vind het ook heerlijk om in het weekend een toeristisch ritje te maken, maar meestal rij ik alleen. Het lijkt me leuk om hier eens een paar tochtjes mee te pakken, of wat gelijkgestemden te ontmoeten om samen mee te rijden.

Met vriendelijke groet,
Jaeger

12804775_455646584632791_9161395922740071012_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen, Jaeger hier, aangenaam.

Ik had me al even voorgesteld in het D&G-topic, maar ik zag later pas dat er meerdere regiotopics zijn voor het noorden. Anyway, ik ben een stadjer, en op dit moment plof ik veel rond op een Suzuki GS500E (pekelfietsje). Maar bij mooi weer of lange ritten haal ik m'n K1200S wel eens uit de garage.

Qua forumactiviteiten ben ik voornamelijk een lezer. Maar om te compenseren maak ik relatief veel kilometers, haha. Ik rij regelmatig op de motor naar 't werk en vind het ook heerlijk om in het weekend een toeristisch ritje te maken, maar meestal rij ik alleen. Het lijkt me leuk om hier eens een paar tochtjes mee te pakken, of wat gelijkgestemden te ontmoeten om samen mee te rijden.

Met vriendelijke groet,
Jaeger

[afbeelding]

Welkom in het leukste topic van Groningen !
 
De winter is voorbij, de overwinteringsauto mag weer weg.

Ik durf het bijna niet te vragen, maar is er iemand die belang heeft bij een golfje? 1.6 75pk etcetcetc.. Pm maar bij interesse
 
Hey Jeager, welkom!

@noost/daan, tjah wat zijn mooiemfotp's... Ik kan helaas geen linkjes plakken via de ipad maar denk datnik op sommige best trots mag zijn. Met een motor ben je vaak wel afhankelijk van de omgeving aangezien ze niet altijd beeldvullend zijn...,
 
Forumfreunde, HELP :(

Na een rondje lauwersoog klinkt mn blok als een houtversnipperaar...

Filmpje: (pas op voor de herrie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan