Het grote ONK OW-Cup topic

Cup-dag op cpz

  • 1 ja

    Stemmen: 67 74,4%
  • 2 nee

    Stemmen: 23 25,6%

  • Totaal aantal stemmers
    90
Status
Niet open voor verdere reacties.
in kwalificatie moet je je lijn houden bij blauw
In kwalificatie blauw..... En als je als "langzamere deelnemer" net bezig bent om je rondetijd te verbeteren en zo van bijv. P22 naar P15 kan, moet jij dan als langzamere deelnemer maar je ronde afbreken omdat er toevallig iemand aankomt die voor pole aan het rijden is? Of is dit alleen maar als je zelf je ronde afgebroken hebt en op gepast tempo de ronde aan het afmaken bent?

Nu heb ik de hele dag gisteren rond de top 5 gehangen, dus zou het niet zo gauw mee maken. Ik zou zelf in ieder geval, als ik in de situatie zou zitten die ik hierboven als eerste noem niet aan de kant gaan. Ben zelf ook aan het kwalificeren. Kom nou.. Dan roepen ze me maar op het matje. In de wedstrijd is een ander verhaal.
 
In kwalificatie blauw..... En als je als "langzamere deelnemer" net bezig bent om je rondetijd te verbeteren en zo van bijv. P22 naar P15 kan, moet jij dan als langzamere deelnemer maar je ronde afbreken omdat er toevallig iemand aankomt die voor pole aan het rijden is? Of is dit alleen maar als je zelf je ronde afgebroken hebt en op gepast tempo de ronde aan het afmaken bent?

Nu heb ik de hele dag gisteren rond de top 5 gehangen, dus zou het niet zo gauw mee maken. Ik zou zelf in ieder geval, als ik in de situatie zou zitten die ik hierboven als eerste noem niet aan de kant gaan. Ben zelf ook aan het kwalificeren. Kom nou.. Dan roepen ze me maar op het matje. In de wedstrijd is een ander verhaal.
helemaal mee eens , ik ga in de kwalificatie ook voor niemand aan de kant !!
de een heeft er 4 ronden op zitten en een ander net 2 bijv
met een wedstrijd is het een ander verhaal dan start je gelijk !! Ik hou wel netjes mijn lijnen , en als je je gehinderd voelt dan kom je na de kwalificatie maar verhaal halen....
 
Ik reed ook gewoon tussen P4 en P7 de hele dag, dus het zal wel. Echt langzaam was ik dus niet. Heb netjes mijn lijn gehouden.
 
wat ik bedoel. als je als langzamere rijder de blauwe vlag krijgt in de kwalificatie. blijf je gewoon op je lijn. de snellere rijder moet er maar om heen. het is meer iets van let op er komt iemand aan
 
Vorige jaar ook in de kwalificatie gehad.. al een aantal bochten telkens blauw!!!
Ondanks de afleiding van de vlagen en ik daardoor niet max. geconsenteerd reed, kwam de snelle gast niet voorbij??? en ik maar blauw. Toen maar van de lijn en van het gas om hem voor te laten.. maar eenmaal voor me, was hij helemaal niet sneller :-( een ronden later maar weer ingehaald (kreeg alleen geen blauwe vlag ;-)...
 
Wie van de cuppers gaan er allemaal naar Hockenheim en heeft een pitbox gereserveerd?
Wij zijn van plan om 04-08 donderdag al een dag te boeken bij Bike Promotion.
 
Wie gaat er allemaal naar de geluidstest op cpz de 29e?
 
Laatst bewerkt:
Dat meen je... Je mag daar maar 92Db produceren?

Ik heb me opgegeven voor die test dag, maar als dit echt zo is heeft het geen eens zin om te gaan. Zowel m'n Yoshi als m'n nog stillere Maxtreme demper gaan dat never nooit halen.
 
Dat meen je... Je mag daar maar 92Db produceren?

Ik heb me opgegeven voor die test dag, maar als dit echt zo is heeft het geen eens zin om te gaan. Zowel m'n Yoshi als m'n nog stillere Maxtreme demper gaan dat never nooit halen.

88 statisch en 92 dynamisch.
Toch gister niet mega veel zwarte vlaggen gezien verder.
Dus wellicht dat het met wat kunst en vlieg werk te doen is?

Ver van de paal weg, gas constant, etc...
 
Das nog minder als dat je op straat mag maken.....lachwekkend gewoon.
Zo zonde, is echt een leuke baan.
 
Als je wind tegen hebt op t rechte stuk start finish, dan word je er heel snel afgehaald. ooste wind/ of Oost, Oost/Zuid is t gunstige.
 
Ja had nu tegenwind, maar wel een tikkie van de paal af. Dus had gehoopt dat het mee zou vallen..
Door. De wind blijft t lawaai daar een beetje hangen.
Gaat toch nergens over..... :?
Wat is die hele meting dan nog waard als t zo beïnvloedbaar is door de wind.
 
88 statisch en 92 dynamisch.
Toch gister niet mega veel zwarte vlaggen gezien verder.
Dus wellicht dat het met wat kunst en vlieg werk te doen is?

Ver van de paal weg, gas constant, etc...

de paal staat rechts dus zo ver mogelijk links rijden. eigenlijk de normale lijn daar. mijn bmw is zeker niet de stilste en had gister nergens last van..
 
Ff wakker schudden! Iemand nog foto's gemaakt tijdens de laatste cupraces? (Naast de reguliere fotograven)
:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan