Kawasaki ZZR 250 eigenaren

kep zelf pas 1000km op mn motorbewijs zitten (dus gereden), dus komen jullie maar met plannen. Even een vraagje is de zzr250 een goede motor om mee op vakantie te gaan. Ik krijg er in iedergeval geen stijve kont van maar kan hij ook meer dan 1000km per dag aan. ER staat trouwens 72000km op mn teller maar verder is hij NU STUK>>>>>>thnx for the replys (als die komen)

De zzr is prima om mee weg te gaan... Heb er afgelopen weeknd de openingstour meegereden naar Sauerland. Je bent misschien wat langzamer dan andere motoren en veel bagage heeft wel wat invloed op de top snelheid, maar door de bergen is ie prima, kan je vaak toch niet hard rijden en kan je de groep prima bijhouden... (als je tenminste een beetje kan sturen) 1000 km is wel erg veel om te rijden, als je alleen de snelweg pakt gaat het denk misschien nog wel... maar dat lijkt me niet echt leuk... wij hadden ongeveer 300km per dag... dit was zeker goed te doen....
 
Laatst bewerkt:

Zo hier ff een picture van mn kawa....

gr. Joyce

full
 
Laatst bewerkt:
Jazeker heb als attachement ff foto van de nieuwe pijp erbij gedaan.
Fritselaar bij die zzrclub-nederland? leuk :)

Joyce dat ziet er verdomd koud uit met al die sneeuw ;) jij liever dan ik.

full
 
Jazeker heb als attachement ff foto van de nieuwe pijp erbij gedaan.
Fritselaar bij die zzrclub-nederland? leuk :)

Joyce dat ziet er verdomd koud uit met al die sneeuw ;) jij liever dan ik.

(Afbeelding)

Nee, hoor.. echt koud was het niet... Had de dag ervoor wel gesneeuwd, maar het was goed vertoeven!!!!!

Trouwens wel vette pijp!!
Nu moet je nog iets doen aan die badmintonknipperlichten!!! *D
 
Laatst bewerkt:
Hey man dat ziet er echt heel goed uit met die enkele uitlaat (en een hele vette demper, heb je de orginele pijp verlast en een andere demper gemonteerd of een compleet andere kit eronder gezet? zal ook ff wat foto`s uploaden
 
heb er door STAR TWIN in Loenen een complete ander systeem op laten zetten, voor het blok word het 2 in 1 en dan door naar de demper ;) wel mooie zzr250 die je daar hebt ;) heb ze stukken lelijker gezien !
 
hey geinig topic! ben van plan om binnen nu en 2 maanden ook een zzr 250 aan te schaffen.. maar is deze nou al standaard 25 kw? en hoe zit het met optrekken gaat dat een beetje vlot? mischien iemand nog enig idee waar er leuke modelletjes te koop zijn.. want marktplaats heeft of alleen hele oude of uit 2004 en die zijn me net te duur O-)
 
hey geinig topic! ben van plan om binnen nu en 2 maanden ook een zzr 250 aan te schaffen.. maar is deze nou al standaard 25 kw? en hoe zit het met optrekken gaat dat een beetje vlot? mischien iemand nog enig idee waar er leuke modelletjes te koop zijn.. want marktplaats heeft of alleen hele oude of uit 2004 en die zijn me net te duur O-)

hij is standaard 25 kw, en dit staat ook vermeld op het kenteken bewijs. Ik heb niet veel ervaring met andere motoren maar ik vind dat hij redelijk snel optrekt, alleen moet je daar wel heel wat toeren voor draaien. En de top ligt ergens rond de 170 bij de mijne in ieder geval.

@duray, hoeveel ben je ongeveer kwijt voor het op maat laten maken van een uitlaat, ik heb zon vermoeden dat het wel een duur grapje is.
 
ja ben ook wel erg benieuwd wat zo`n pijpje nou kost.. inclusief montage e.d!


ohja :P ben zelf 1.90 is dat te doen op een zzr250?
 
Laatst bewerkt:
Ach als je een poos niets anders gereden hebt trekt een zzr 250 prima :) moet je natuurlijk niet overstappen van een 600 naar een 250..dat schiet dus niet op.

Ben voor alles 570 euro kwijt geweest ovale zwarte pijp + bochtenset dus het valt mee normale prijs voor een uitlaatsysteem :)

1.9m is prima te doen op een zzr250..ben zelf iets van 1.89 dus ach het ziet er soms wat vreemd uit (het is en blijft een kleinERE motor) maar..je merkt er niets van en het zit relaxed je kan er makkelijk paar uur achter elkaar oprijden zonder ergens last van de krijgen.
 
oke! das wel een redelijke prijs ja! stap niet over hoor :P maar ben 25 kW gebonden, op zoek naar m`n eerste motor en vind dit eigelijk wel een ideale motor vanwege de windbescherming en zn uiterlijk *D dus als iemand nog een zzr 250 heeft staan O-)
 
;) tja is ook gewoon een mooie motor, ligt als een plank in de bocht ;) .
Maar goed zoals je ziet zijn er hier blijkbaar ook maar 3 mensen met een zzr ..dus ik heb er zo niet nog een voor je liggen ;)
 
IK MIS DE MF- STICKERSSSSSSSSSSSSSS :) !

@ DuRay

Misschien handig om je kenteken te "wissen" aangezien er een hoop mafkezen rondlopen die er minder fraaie dingen mee kunnen doen....

(eenzelfde Kawa met gekopieerde platen laten rondrijden en jij mag dokken voor de boetes e.d. B| )
Tip van het huis :)
 
hey geinig topic! ben van plan om binnen nu en 2 maanden ook een zzr 250 aan te schaffen.. maar is deze nou al standaard 25 kw? en hoe zit het met optrekken gaat dat een beetje vlot? mischien iemand nog enig idee waar er leuke modelletjes te koop zijn.. want marktplaats heeft of alleen hele oude of uit 2004 en die zijn me net te duur O-)


Als je eventjes wacht kan je die van mij over kopen!!!
;) *D

Mijn kawa is officieel 26.5 kw, maar omdat ie nog van voor 1993 is staat er niets vermeld op mn papieren en voor de politie gewoon 25 kw.

Verder.. 1.90m is wel erg groot.. de zzr is erg geschikt voor wat kleinere mensen, en misschien niet echt de maat voor jou.. Dan kan je beter voor een andere motor kiezen bijv. de 600 of een suzuki RF (die van RML gaat bijna in de verkoop, deze motor is trouwens 25kw..)
 
hm intresant.. ;) en hoelang moet ik wachten voordat jouw motor de verkoop ingaat? en die rf is ook een leuke optie..!! als die rond de 3000 vraagt (liefst minder O-) ), heb een beperkt budget B| dus kan niet al te duur worden..

trouwens.. je woont ook nog in de buurt O-) kom zelf uit zaandam..
 
Laatst bewerkt:
Zal er de volgende keer aan denken en eens even kijken of ik die plaatjes kan verwijderen :)
In ieder geval bedankt.

Jocye je gaat de zzr club toch niet verlaten he? '(
De zzr van mij is prima voor de 1.9m lengte maar ja wie ben ik beste is nog altijd even zelf proefzitten.
 
Jocye je gaat de zzr club toch niet verlaten he? '(
De zzr van mij is prima voor de 1.9m lengte maar ja wie ben ik beste is nog altijd even zelf proefzitten.

Nee, nog niet..., maar jullie zullen me niet missen op t ZZR forum... ben niet zo actief daar... :X

En proefzitten is idd de beste manier om te kijken of de motor bij je past of niet!! :]


Ey maare hebben jullie nog veel aan jullie ZZR veranderd of is ie zo goed als standaard????

Ik heb een nieuwkuipruitje erop gezet.. in het blauw en flipup.
Verder heb ik die lelijke knipperlichten achter eraf gehaald en vervangen voor kleine witte.
En mijn knipperlichten voor heb ik gespoten met speciale zwarte verf..

Ciao Joyce
 
hm intresant.. ;) en hoelang moet ik wachten voordat jouw motor de verkoop ingaat? en die rf is ook een leuke optie..!! als die rond de 3000 vraagt (liefst minder O-) ), heb een beperkt budget B| dus kan niet al te duur worden..

trouwens.. je woont ook nog in de buurt O-) kom zelf uit zaandam..


Je mag m wel een keertje testen... Weet je meteen of de ZZR iets voor je is of niet!! (als je m heel laat!!! *D Hij gaat zeker binnenkort de deur uit.. ben aan het sparen voor een ducati.600m. En die over die RF van RML zal es vragen wat ie ervoor vraagt.
 
Is er iemand die van het bestaan weet van een Technische Manual voor de zzr250 of iets soortgelijks? Vandaag nog eens goed naar dat blok gekeken maar het stukgelopen lager zit met een soort borgveer vast in een uitsparing in het blok. Ik moet dus het hele blok gaan openmaken voordat ik bij dat lager kan. Nou gaat het openmaken wel lukken maar het monteren is waarschijnlijk wat lastiger :P
Wie o wie heeft er zoiets of weet iets anders? (Kopie/print oid van een microfiche ofzo zou ik ook al aardig mee geholpen zijn)
 
Is er iemand die van het bestaan weet van een Technische Manual voor de zzr250 of iets soortgelijks? Vandaag nog eens goed naar dat blok gekeken maar het stukgelopen lager zit met een soort borgveer vast in een uitsparing in het blok. Ik moet dus het hele blok gaan openmaken voordat ik bij dat lager kan. Nou gaat het openmaken wel lukken maar het monteren is waarschijnlijk wat lastiger :P
Wie o wie heeft er zoiets of weet iets anders? (Kopie/print oid van een microfiche ofzo zou ik ook al aardig mee geholpen zijn)

Sorry, ik kan je er niet aan helpen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan