KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

Mijn hele blok is inmiddels uitelkaar, gesplitst en wel.

Uiteindelijk ontdekt dat de binnenschaal van een v/d krukaslagers het aan het begeven was.

56f3d4bf160b5.jpg



Andere kant had ook wat slijtage, dus wordt sowieso ook vervangen.

56f3d4511a8fc.jpg


Het veertje voor de starterkrans heb ik ook gevonden voor 6 eurootjes, dus dat ga ik ook maar proberen :).
Als alles binnen is laat ik de lagers erin zetten bij een motorzaak, want dat lijkt me erg tricky om ze goed eruit te halen en er weer goed op te krijgen.

Voor de rest is alles nog in relatief goede staat en is dit dus ook het enige wat ik ga vervangen.
Kan niet wachten om er weer op te gaan knallen!
 
Uiteindelijk toch het zelfde probleem gehad Paul. Mooi klote, maar je was er gelukkig iets eerder bij dan ik haha. Ik heb mijn blok hééél misschien vrijdag terug. Maar denk dat het volgende week wordt.
 
Uiteindelijk toch het zelfde probleem gehad Paul. Mooi klote, maar je was er gelukkig iets eerder bij dan ik haha. Ik heb mijn blok hééél misschien vrijdag terug. Maar denk dat het volgende week wordt.

Ja, blijkbaar! Schijnt wel heel erg te variëren per geval. Iemand anders had ook wat ik had, maar bij hem hoorde je het alleen als je van het gas af ging.
Ik hoop dat 't allemaal opgelost is als ie weer inelkaar zit.
Die van jou is straks wel helemaal fris, ik doe alleen die lagers. Of dat verstandig is zien we later wel weer ;)
 
Hey hey hoi hoi hallo allemaal.
Ik heb van die kleine Zefal Spy spiegeltjes (nog bedankt smpowah) op het stuur van m`n sm,
ziet er echt gelikt uit, maar op de snelweg vind ik het toch niet echt verantwoord :)
Graag zou ik een paar van die bar end spiegels willen hebben. Gaat dit goed samen met mijn handbeschermkappen? Komt er een langere plugbout in oid?
Iemand ervaring hier met bar end spiegels die naar binnen gericht staan.

Dus niet zo...
BS285A.jpg


...maar meer zo
21569d1264262255-bar-end-mirror-adaptors-for-2010-thrux-rizoma-bar-end-mirror.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb ze wel gehad, ik wou ze aanpassen zodat ze onder me stuur konden, dit wou niet omdat ze te simpel waren en niet goed ingesteld konden worden zodat ik goed beeld naar achteren had. ( er zijn wel bar end setjes waarbij dit wel wil ). toen heb ik er 1 gemonteerd aan 1 kant zoals het hoort aan het eind van het stuur, met een beetje creatief wezen wou dit in combinatie met de handkap wel.
dit vond ik tot nu toe nog het fijnste beeld en de spiegel trilde amper waardoor je dus ook goed kon zien of het nou een gewone of een politie auto was wat achter je zit :P.
maar ik heb daarna toch een set gewone spiegels voor op het stuur gehaald omdat je met die bar end spiegels nog breder bent dan je zo al bent op een sm, en als je 1 x valt heb je geen spiegel meer. ik ga er ook mee op vakantie dus wou ik wat degelijks.

-edit-

ik zie net dat je jou bericht hebt gewijzigd met de bedoeling en de plaatjes erbij, zulke had ik dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Die ktm die jij rijdt weegt 110 kilo ofzo? Of zit ik dan echt verkeerd? En ronde de 60pk?

In uw dromen weegt een LC4 110 kg. Ik zag net in mijn papieren van een SX 450F dat tie 109 een een beetje weegt. Ik denk eerder dat een 640 rond de 140 kg weegt.


Hey hey hoi hoi hallo allemaal.
Ik heb van die kleine Zefal Spy spiegeltjes (nog bedankt smpowah) op het stuur van m`n sm,
ziet er echt gelikt uit, maar op de snelweg vind ik het toch niet echt verantwoord :)
Graag zou ik een paar van die bar end spiegels willen hebben. Gaat dit goed samen met mijn handbeschermkappen? Komt er een langere plugbout in oid?
Iemand ervaring hier met bar end spiegels die naar binnen gericht staan.

Dus niet zo...
BS285A.jpg


...maar meer zo
21569d1264262255-bar-end-mirror-adaptors-for-2010-thrux-rizoma-bar-end-mirror.jpg

Die onderste heb ik ook, wanneer heb je die foto gemaakt?? _O-


Dat gaat niet zomaar passen. Maar met wat zagen en plakken moet het gaan. Weet niet of het een mooi gezicht is als die spiegel net (of net niet) over de handkap heen kijkt...


Mooi, als iedereen weer kan rijden een keer een LC4 (Seacow) meeting organiseren :Y

Se Sua wil ook maar voelt een afstand.... Motor budget alweer met 356% overschreden voor de komende jaren |( |( dus geen trip naar NL dit jaar B|
Volgend jaar dan moet het toch echt gaan gebeuren.


:W
 
zo uit me hoofd, een 640 lc4 uit 2006 weegt inclusief alle vloeistoffen 157 kilo volgens de kentekenpapieren.
dat is dus ook een volle tank benzine

de 660 zonder startmotor/accu en met een alu subframe zal misschien een x 10 kilo lichter wezen.

word hoog tijd dat je een x deze kant op komt se sua :P
 
Laatst bewerkt:
Mijn dag kan niet meer stuk, m'n blok is klaar! *O* Toch sneller dan dat ik had verwacht en het ultieme verjaardagscadeau, morgen ophalen en we kunnen weer gaaaan! :}
 
Laatst bewerkt:
Die onderste heb ik ook, wanneer heb je die foto gemaakt?? _O-
[~[url="http://i940.photobucket.com/albums/ad243/foreignmichel/054_zps0857f41c.jpg"]afbeelding~][/URL]

Dat gaat niet zomaar passen. Maar met wat zagen en plakken moet het gaan. Weet niet of het een mooi gezicht is als die spiegel net (of net niet) over de handkap heen kijkt...
Vannacht toen ik die motor uit jouw tuin toverde :)

Jammer dat er niets te krijgen is voor in de bar ends als je ook handbeschermkappen hebt.
Ga wel ff kijken bij mpartz voor een leuke normale spiegel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan