Honda Hornet Forum Deel 21

hoi allemaal, iemand een idee voor wat een goede tanktas/topkoffer/toptas/goedkope (lees onder 100 euro) bagage oplossing is voor de honda hornet? Ik zag een waterdichte 60L tas voor 70 euro die je met allerlei trekbandjes achterop kan doen, volgens de foto waar normaal de duopassagier zou zitten...is dat wat? Of merk je dan echt een verschil met hoe het rijdt enzo...heb m'n hornet nog maar 2 weken dus vandaar de vraag.

groetjes!
 
Gisteren gedaan, echter lastig te zien/zeggen wie wel en wie net meer met de Hornet rijd.
Dus alle hulp is welkom :)
:W

Ik schrijf niet veel, maar kijk wel regelmatig mee. OP waardig?

Mijn (voornamelijk woon/werk) Hornet :)
DSC_0168%20.JPG
 
@ LeMarc :ik lees nog wel mee maar heb mijn blauwe hornet900 ook niet meer :N

Voor de geïnteresseerden ik heb nog een PCIII liggen voor een CB900f....
 
Gents, bedankt voor de berichten.
Wat mij betreft hoef je overigens geen actieveling te zijn op het Forum om in de OP te staan. Zolang de Hornet maar in bezit is :P

@Aoks: Ik ga je erbij zetten.
@Rayke22: had je er al uitgehaald, gezellig dat je nog wel mee leest :)
 
hoi allemaal, iemand een idee voor wat een goede tanktas/topkoffer/toptas/goedkope (lees onder 100 euro) bagage oplossing is voor de honda hornet? Ik zag een waterdichte 60L tas voor 70 euro die je met allerlei trekbandjes achterop kan doen, volgens de foto waar normaal de duopassagier zou zitten...is dat wat? Of merk je dan echt een verschil met hoe het rijdt enzo...heb m'n hornet nog maar 2 weken dus vandaar de vraag.

groetjes!
Bagagerol van 60L zijn er ook voor onder de 70E. Is goedkoopste oplossing denk ik wel.
Enige waar je op moet letten is dat je het netjes vastmaakt zodat je de achterkappen niet beschadigd.
 
Zou mijn foto in de OP vervangen kunnen worden voor deze. Inmiddels alweer een aantal dingen veranderd :)
2yxi4us.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ok, nu ben ik nieuwschierig geworden. Ik ga dus maar eens de Eiffel verkennen. Ik heb vrij genomen 14 en 15 april om vervolgens 3 dagen daar wat rondjes te rijden. Iemand suggesties qua route / overnachting? Iemand zin om mee te gaan? Ik ga sowieso iniedergeval! :-) ( behalve als het regent)
 
Afgelopen zomer o.a. naar vulkaaneifel geweest. Zijn toen een nachtje in dit gasthaus verbleven. Is ons zeer goed bevallen. Bikers Moment - Home
Ok, nu ben ik nieuwschierig geworden. Ik ga dus maar eens de Eiffel verkennen. Ik heb vrij genomen 14 en 15 april om vervolgens 3 dagen daar wat rondjes te rijden. Iemand suggesties qua route / overnachting? Iemand zin om mee te gaan? Ik ga sowieso iniedergeval! :-) ( behalve als het regent)
 
Laatst bewerkt:
Dag mensen, ik heb een hornet uit 2008. Nu heb ik er een open uitlaat dempertje eronder. Maar het geluid vindt ik vrij zacht. Heeft iemand tips om de horzel wat meer geluid te laten produceren?
 
Dag mensen, ik heb een hornet uit 2008. Nu heb ik er een open uitlaat dempertje eronder. Maar het geluid vindt ik vrij zacht. Heeft iemand tips om de horzel wat meer geluid te laten produceren?

De katalysator vervangen door rechte pijpen :-) De katalysator is de grootste demper, een andere einddemper doet amper wat met het geluid.
 
Gisteren gedaan, echter lastig te zien/zeggen wie wel en wie net meer met de Hornet rijd.
Dus alle hulp is welkom :)
:W

Top. Zal eens kijken van de week :)

Ok, nu ben ik nieuwschierig geworden. Ik ga dus maar eens de Eiffel verkennen. Ik heb vrij genomen 14 en 15 april om vervolgens 3 dagen daar wat rondjes te rijden. Iemand suggesties qua route / overnachting? Iemand zin om mee te gaan? Ik ga sowieso iniedergeval! :-) ( behalve als het regent)

Eiffel is absoluut top :] , ik ben er vanuit de ardennen vorige jaar heen geweest voor een dagrit. Zou geen plek weten zo helaas.



Vanochtend bij Ahnendorp Tuning de powercommander erin laten zetten en op de testbank geweest. Loopt een stuk beter, schokkerige rijgedrag in de lagere toeren is nu weg. Stuk vloeiender allemaal. :}

Oh, en gelijk maar een quickshifter op laten zetten, wat een tof ding *O* :Y
 
@Demas, Pension Sonnenwende is mij goed bevallen. Wel ontbijt, geen warme maaltijd. Ze zitten in Reimerath en dat ligt vlak bij de ring. De motor kan in het hok en de eigenaars zijn Nederlands en erg behulpzaam als het nodig is.

Op 16 april is er een race-evenement op de nordschleife dus dat is altijd een bezoekje waard.

Tevens heb ik mijn Hornet ook te koop staan:

http://www.speurders.nl/lopend/honda-hornet-900-cb900f-sc48-2002-zwart-29250km-netjes-156537833.html

Ik rij vaker snelweg dan gepland en wil dan ook iets meer wind bescherming. Mochten jullie een koper voor me weten....

Ik weet alleen nog niet wat er voor in de plaats zou moeten komen.... VFR SP1? SV1000?
 
Laatst bewerkt:
Honda CB600s natuurlijk. Ookal heb ik juist door dat kuipje meer last van de wind dan mijn andere (echte) naked bike

Wat betreft eifel hotels heb ik echt geen idee. Zijn voor mij dag tripjes normaal.
Hebben wel eens met de hornet eifel meeting een goed hotel in lutz gehad.
Wil dat weekend best mee hoor.
Nog meer liefhebber voor dat weekend?

Moet alleen nog ff kijken hoe ik dan zit met werk. Net gestart voor nieuwe werkgever, en weet nog niet wanneer ik wat voor dienst heb en wanneer ik vrij heb
 
Laatst bewerkt:
Dag mensen, ik heb een hornet uit 2008. Nu heb ik er een open uitlaat dempertje eronder. Maar het geluid vindt ik vrij zacht. Heeft iemand tips om de horzel wat meer geluid te laten produceren?

Heb hetzelfde model en het probleem is dat de katalysator alle geluid tegen houd.

Ik heb bij black widow exhaust nieuwe headers besteld zonder katalysator, kost wat maar dan heb je ook wat

2C1420A6-F15E-46B4-8130-EDC38CDBBF2F.jpg


06814B4A-F17C-4C38-A0EE-324DC1951EA1.jpg
 
Mannen,

Ik zat op internet te kijken om wat beurt spulletjes te bestellen.
Doe dit jaar maar gewoon het onderhoud zelf.

Maar als ik bij een tenkate of mlmparts kijk, kan ik niet gewoon een O-ringetje/pakking vinden voor de carterstop.

Iemand anders deze online besteld?
 
op twowheelparts.nl kan je volgens mij ieder onderdeel van je motor bestellen. moet je wel eerst je motor met frame nummer hebben toegevoegd
 
Wat betreft eifel hotels heb ik echt geen idee. Zijn voor mij dag tripjes normaal.
Hebben wel eens met de hornet eifel meeting een goed hotel in lutz gehad.
Wil dat weekend best mee hoor.
Nog meer liefhebber voor dat weekend?

Moet alleen nog ff kijken hoe ik dan zit met werk. Net gestart voor nieuwe werkgever, en weet nog niet wanneer ik wat voor dienst heb en wanneer ik vrij heb

Ik ga niet in het weekend maar de 2 dagen ervoor, dus donderdag heen en vrijdag of zaterdag terug, afhankelijk van hoe de dag verloopt. Misschien doe ik wel een airbnb, zullen er ook vast zijn in de buurt. Als het weer is zoals vandaag dan wordt t vast genieten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan