Breda/Oosterhout en Omstreken - deel 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bandenbus is wel ideaal, vind ik, hij heeft ook bijv. kunststof blokken op zijn bandenlegapparaat zodat je wielen niet beschadigen.
 
Dan weet ik denk wel wie jij bedoeld , staat zoon legerkleurige bus op de Dam , en heeft hij ook nie bij divmo gewerkt ?
Volgens mij ist wel nun kruik .
 
Dan weet ik denk wel wie jij bedoeld , staat zoon legerkleurige bus op de Dam , en heeft hij ook nie bij divmo gewerkt ?
Volgens mij ist wel nun kruik .

Als je die aan het spoor bedoelt dan heb jij het over Weinand.
Die is hoofdwerkplaats geweest bij Divmo en er staat idd af en toe een Groene Mercedes bus op de stoep.

Weinand werkt bij hilltech.nl
Als er iemand verstand heeft van Techniek en Tuning dan moet je bij hem zijn.
 
Vandaag via dorst, molenschot, gilze, Tilburg, drunense duinen naar kaatsheuvel, Den Bosch en Zaltbommel geweest. Vervolgens via de bovenzijde van de maas langs wel ed weer terug. Het was maar een ritje van 3 uur, maar we moesten naar huis.

Top weertje!
 
Vandaag via dorst, molenschot, gilze, Tilburg, drunense duinen naar kaatsheuvel, Den Bosch en Zaltbommel geweest. Vervolgens via de bovenzijde van de maas langs wel ed weer terug. Het was maar een ritje van 3 uur, maar we moesten naar huis.

Top weertje!

Mooi man. wanner gaan we je tocht met meerdere rijden? :)
 
Hele toch duurt zonder tussenstops 5 uur met passagier. Ik wil binnenkort hem helemaal gaan afleggen.

10.30 vertrekken vanuit Dorst
Dan dus Gilze, Tilburg, Kaatsheuvel, De Moer, Biezenmortel, Engelen en dan de maas over bij Empel

12.30 lunchen aan de Maas (bv Well/Hedel)
Na de lunch langzame dijkwegen Aalburg, Andel, Woudrichem, Werkendam, Hank de Maas over en naar Drimmelen, Moerdijk en Terheijden weer terug

16.00 terugkomst in Dorst

De route laat mooie stukken van Brabant zien. Het zijn niet allemaal snelle wegen, maar soms stukke met leuke bochten. Afhankelijk van het weer kan de dijk erg druk zijn, hij is ook niet breed dus geen hoog tempo rit. Meestal max snelheid of +10/ +20.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan