Groninger Topic Deel 29: Gas terug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom Rowan!

Haren hiero :)




------
zit wel erg te twijfelen om nu te gaan rijden;p paar daagjes mooi weer dan zakt het weer wat af dacht ik



TWIJFELEN? ik baal als een stekker dat ik met dit weer in de auto MOET omdat de motor op het moment niet gangbaar is.... _O-
 
Laatst bewerkt:
Of zet het hier neer :) Is een bandit 600 niet wat voor jou? Of kan die niet op 35kw? Een Suzuki gsf 600 n is dat :)

Toevallig kwam ik er net een tegen op MP http://link.marktplaats.nl/m1032886399

Staat lekker dichtbij in Sappemeer *D.

Vind het een mooie motor en wat betreft 35 KW zou het wel moeten ( origineel 57 KW) alleen heb ik dan een bedrijf nodig die hem kan begrenzen + uitdraai maken.

En dan zit ik met het probleem dat volgens mij niet elke verzekeraar op uitdraai verzekeren.. Maar ik ga zeker even informeren, bedankt voor de tip!
 
Toevallig kwam ik er net een tegen op MP http://link.marktplaats.nl/m1032886399

Staat lekker dichtbij in Sappemeer *D.

Vind het een mooie motor en wat betreft 35 KW zou het wel moeten ( origineel 57 KW) alleen heb ik dan een bedrijf nodig die hem kan begrenzen + uitdraai maken.

En dan zit ik met het probleem dat volgens mij niet elke verzekeraar op uitdraai verzekeren.. Maar ik ga zeker even informeren, bedankt voor de tip!


-> Unive! :Y


Edit: uitleg: ik heb een A2 rijbewijs en heb een motor met 46KW verzekerd bij univé. ik heb hier (anoniem) contact over gehad met univé, en ze hebben dit goedgekeurd. alleen heb ik wel dikke vette pech als ik een ongeval krijg en er een technisch onderzoek op gang komt.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig kwam ik er net een tegen op MP http://link.marktplaats.nl/m1032886399

Staat lekker dichtbij in Sappemeer *D.

Vind het een mooie motor en wat betreft 35 KW zou het wel moeten ( origineel 57 KW) alleen heb ik dan een bedrijf nodig die hem kan begrenzen + uitdraai maken.

En dan zit ik met het probleem dat volgens mij niet elke verzekeraar op uitdraai verzekeren.. Maar ik ga zeker even informeren, bedankt voor de tip!
Ik heb er 1 te koop :+ Vandaar mijn vraag :P Mag weg voor minder als wat deze vraagt hoor :P Is wel 2 jaartjes ouder en teller nu op plusminus 47000. Maar verder in zeer nette staat :Y
 
Ik heb mijn 25kw motor destijds bij Klijnstra in Winschoten laten begrenzen, inclusief uitdraai. Daarna bij centraal beheer verzekerd zonder problemen. Ook toen ik nog geen vol vermogen rijbewijs had was mijn vol vermogen motor bij hen verzekerd. :)
 
geklop in het blok opgelost! het was het rubberen blok tussen de distributieketting en de kettingspanner welke tegen de wand klopte.. spanner een handje geholpen en het geklop was weg.

helaas wil ze nu niet meer starten... (het is wat met mij...)

het lijkt wel alsof de dist.ketting een tandje over is geslagen..maarja hoe kom ik hier nou weer achter?

ik ben in iedergeval al lang blij dat het rare geluid zo iets simpels was in plaats van bijvoorbeeld een krukas lager ;)
 
geklop in het blok opgelost! het was het rubberen blok tussen de distributieketting en de kettingspanner welke tegen de wand klopte.. spanner een handje geholpen en het geklop was weg.

helaas wil ze nu niet meer starten... (het is wat met mij...)

het lijkt wel alsof de dist.ketting een tandje over is geslagen..maarja hoe kom ik hier nou weer achter?

ik ben in iedergeval al lang blij dat het rare geluid zo iets simpels was in plaats van bijvoorbeeld een krukas lager ;)

Het kon erger ;)

Maar dit probleem is misschien ook erger dan je denkt
 
Zo, de eerste tankbeurt met de gixxer dit jaar is ook weer een feit, net als het rubber op de weg tussen aduard en niehove. Blijft een lekker stukje
 
Als rijden niet gaat, dan maar aan de knutsel...

Kom ik ineens dit tegen... Geen idee waar die van is, heb ook niet gemerkt dat er iets was wat niet meer werkte...

(waar is over het algemeen 30A zekering voor op de motor??)

daL0nKj.jpg


Edit: van de koplampen _O-
 
Laatst bewerkt:
Als rijden niet gaat, dan maar aan de knutsel...

Kom ik ineens dit tegen... Geen idee waar die van is, heb ook niet gemerkt dat er iets was wat niet meer werkte...

(waar is over het algemeen 30A zekering voor op de motor??)

[afbeelding]

Het ziet er wel uit als een gesmolten zekering
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan