ASCOT #zoveel

even pauze.. komende weken.. (helaas)
druk met werk en moet nieuwe lasmachine bestellen..
de lorch staat nu in limburg
en digitale ac/dc machine staat op de lijst.. *O*
 
Ik zou (persoonlijk) die "HONDA" aanduiding op het carter dicht solderen/lassen en er een eigen "PatrickZ" logo op vermelden/graveren :P

Maareh: Voor de rest :}
 
Laatst bewerkt:
Ik zou (persoonlijk) die "HONDA" aanduiding op het carter dicht solderen/lassen en er een eigen "PatrickZ" logo op vermelden/graveren :P

Maareh: Voor de rest :}


ja.. misschien is dat wel handig....
zal eens kijken of dat gaat zonder t carter meteen te vernietigen.... _O-

zou ook erg graag de schaar/ tang.. knipding in de bedrading willen zetten...... B|
 
Laatst bewerkt:
ja.. misschien is dat wel handig....
zal eens kijken of dat gaat zonder t carter meteen te vernietigen.... _O-

zou ook erg graag de schaar/ tang.. knipding in de bedrading willen zetten...... B|

Als ik straks met de motor begin dan haal ik alle stekkers los en verwijder zoveel mogelijk oude bekabeling. Voormij mag je alles verwijderen en in een krat/doos/tas doen. Indien mogelijk zo minimaal draden/kabels knippen voor het geval dat ik nog iets moet controleren/meten. Voor ik met de nieuwe kabelboom begin wel graag alle onderdelen monteren wat op de motor blijft.

Dus leef je uit, dan hoef ik het niet te doen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Als ik straks met de motor begin dan haal ik alle stekkers los en verwijder zoveel mogelijk oude bekabeling. Voormij mag je alles verwijderen en in een krat/doos/tas doen. Indien mogelijk zo minimaal draden/kabels knippen voor het geval dat ik nog iets moet controleren/meten. Voor ik met de nieuwe kabelboom begin wel graag alle onderdelen monteren wat op de motor blijft.

Dus leef je uit, dan hoef ik het niet te doen. ;)

Ik ga nergens de schaar inzetten...
dat moet ik delegeren...
O-)
 
Word wel een verrekte eigenwijze fiets! *O*
Niet mijn smaak maar dat hoeft ook niet. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan