welke 12 volt afstandbediening?

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Wie weet wat voor afstandbediening ik nodig heb? Ik wil over een afstand van max 50 meter iets op de motor aan en uit kunnen zetten. Niet via internet, gewoon met een handzendertje.
 
Ik hem hem al weer even binnen, maar nog niet getest.
full

Uit de summiere beschrijving maak ik wel op dat er diverse manieren van bedienen zijn.

1 - knop indrukken en ingedrukt houden is aan, los is uit
2 - knop 1x indrukken is aan, weer indrukken is uit
3 - knop A is aan, knop B is uit
 
Flinke ontvanger, dat kan ook wel kleiner. Kies voor optie 3, dat is veel prettiger dan optie 2, als je nl. niet kunt zien of iets nu aan of uit staat, is optie 2 erg irritant. Bij optie 3 kun je een paar keer extra drukken.
 
ff kapen - hier zitten blijkbaar remote kenners ;) Zoek een remote (12v, 433mhz) voor de garagedeur die ik kan inbouwen (klein want betreft naked). Heb nu een kleine remote aan de contactsleutel, maar wil daar eigenlijk niet teveel aan hebben hangen en weet nooit wanneer het batterijtje op is :+
 
Nee die 200m moet je met je zout nemen, dat wordt heus niet verminderd tot 50m. De china auto - AB die ik had deed zelfs gewoon de 70m die hij moest doen. Eigenlijk nooit wat mee gehad behalve dat de microswitches (in de AB) kapot gingen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan