KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

zo uit me hoofd, een 640 lc4 uit 2006 weegt inclusief alle vloeistoffen 157 kilo volgens de kentekenpapieren.
dat is dus ook een volle tank benzine

de 660 zonder startmotor/accu en met een alu subframe zal misschien een x 10 kilo lichter wezen.

word hoog tijd dat je een x deze kant op komt se sua :P

Als ik het juist heb dacht ik dat de 660 smc 139 kg weegt.

Sua is bang om in NL te rijden. Zulke mooie platte wegen en autos waar je een kwartier van te voren al van kan zien wat ze willen gaan doen. Das niet goed voor mij.
Ik had de laatste keer een Triumph gehuurt om daarmee een forumrit te doen. Ging geweldig. Maar toen ik uit Amsterdan vertrok van een bekende richting huis, ging het anders dan geplant. Het was net voor schemering, snelweg bijna leeg, ik lekker dromen en rijden. Haal ik een vrachtwagen in en denk die gaat ook niet snel zeg en zie gelijk Apeldoorn aangegeven op een bord. Toen maar eens naar beneden gekeken richting de teller. Dat was over de 200kmh. :X Ik dacht oh shit maar het schoot wel lekker op. Bedoeling was zo 140.
Dan nog de issues met rechts inhalen en over doorgetrokken strepen rijden. Die zijn er toch alleen maar voor vrachtwagens? Net als die borden met die belachelijke snelheden... Tussen auto's doorrijden, ook op tweebaans wegen. Geven en nemen :P
Oh ja niet te vergeten de stoplichten. Hier is het groen, rijden. Oranje gas drop en rood nog twee autos.
Dat zou weer een cultuur schok worden om beschaaft te moeten rijden. Maar als ik naar NL ga dan 'moeten' we een meet regelen *O*


Mijn dag kan niet meer stuk, m'n blok is klaar! *O* Toch sneller dan dat ik had verwacht en het ultieme verjaardagscadeau, morgen ophalen en we kunnen weer gaaaan! :}

Alvast gefeliciteerd.

Ja opletten met de benzine :$ Heb ik ook al eens gepresteerd, blok terug uit Amerika en direct ingebouwd. Trappen kickuh een half uur lang, geen plof. Ik hevig balen en haren uit mijn hoofd trekkend. Om dan te realiseren dat de tank niet zwaar was bij het monteren. Benzinekraan op reserve, een keer trappen en lopen. En HOE.

Je gaat genieten *O*



Vannacht toen ik die motor uit jouw tuin toverde :)

Heb jij toevallig dan mijn 660 SMC en 525 EXC 'geleend'??


If so, TERUGZETTUH en ik zal je niets doen :P



:W
 
ik heb nu deze:

http://www.mlmparts.com/nl/shin-yo-spiegel-booster.html

https://www.mpartz.nl/spiegel-booster-zwart-p-22420

goedkoop en past er wel bij, trilt wel klein beetje maar ik denk dat alle normale spiegels dat doen op een dikke 1 cilinder. en de spiegel arm is niet super lang dus je moet tijdens het rijden soms je elleboog ietjes naar binnen doen als je goed naar achteren wilt kijken.

hier kun je ze wel goed zien:

[~[url="http://i1060.photobucket.com/albums/t442/wpower01/WhEeLieeee%20344_zpsrguy96tb.jpg"]afbeelding~][/URL]

:+
Deze heb ik ook
 
Ongeloveloos, ik had die op mijn vorige motor besteld, een week voor hij gestolen was.
Heb net de bestelhistorie van Mpartz erbij gepakt, Rapido Booster.
Denk dat die het weer moet worden :)
M8 was het toch, staat er niet bij, maar 10 lijkt me wat groot.
 
Idd erg lekker vandaag! Mooie foto.
Soms is 1 keer tanken op een dag niet genoeg :)

Kwam erachter dat er een staaldraad los zat bij m`n collector (?)
Daar waar de uitlaten vanaf de cilinder lopen en van 2 naar 1 gaan.
Dus dat staaldraadje met een punttang weggetrokken, verscheen er nog 1.
Die ook weg getrokken en nu rookt ie op de verbinding.
Dit was dus niet slim?

Heb btw mooie spiegels in Meppen (D) gescoord bij Hein Gericke.
31321850039.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hmmm, tips hoe ik slechte schroefdraad in de uitgaande versnellingsbak as kan fixen? Rempedaal komt steeds los.

En dan zonder een nieuwe as te plaatsen graag ;)





Idd erg lekker vandaag! Mooie foto.
Soms is 1 keer tanken op een dag niet genoeg :)

Kwam erachter dat er een staaldraad los zat bij m`n collector (?)
Daar waar de uitlaten vanaf de cilinder lopen en van 2 naar 1 gaan.
Dus dat staaldraadje met een punttang weggetrokken, verscheen er nog 1.
Die ook weg getrokken en nu rookt ie op de verbinding.
Dit was dus niet slim?

Heb btw mooie spiegels in Meppen (D) gescoord bij Hein Gericke.
[afbeelding]

Roken of gewoon uitlaatlucht lekken?
Want in je uitlaat zit niets wat kan gaan lekken en roken? Maar grote kans dat het snel genoeg stopt met roken.
 
Laatst bewerkt:
Inwendige draad fix je met helicoil. Dat verkopen ze bij fabory en heb er goeie ervaring mee.

Mn uitlaat lekt nu gas op de verbinding vd collector. Is een staaldraadgevlochten afdichting oid?
 
Inwendige draad fix je met helicoil. Dat verkopen ze bij fabory en heb er goeie ervaring mee.

Mn uitlaat lekt nu gas op de verbinding vd collector. Is een staaldraadgevlochten afdichting oid?

Zoveel vlees heb je niet op die as.

Uitlaatpakking heb je in vele soorten, kan best een soort van gevlochten staaldraad ding zijn. Wat zegt de KTM microfiche dat er in zit?
 
Was lekkah vandaag :Y

[afbeelding]

Hahahaha Poser. ja zowel motor als weer erg mooi :9~


Idd erg lekker vandaag! Mooie foto.
Soms is 1 keer tanken op een dag niet genoeg :)

Kwam erachter dat er een staaldraad los zat bij m`n collector (?)
Daar waar de uitlaten vanaf de cilinder lopen en van 2 naar 1 gaan.
Dus dat staaldraadje met een punttang weggetrokken, verscheen er nog 1.
Die ook weg getrokken en nu rookt ie op de verbinding.
Dit was dus niet slim?

Heb btw mooie spiegels in Meppen (D) gescoord bij Hein Gericke.

Moet je eens in het donker gaan rijden!! Dan is het een vuur zee. Onwijs gaaf. Misschien kun je het hard solderen??? Of anders laten lassen bij een lasbedrijf.

Idd sjieke terug kijkers :9~


Hmmm, tips hoe ik slechte schroefdraad in de uitgaande versnellingsbak as kan fixen? Rempedaal komt steeds los.

En dan zonder een nieuwe as te plaatsen graag ;)

Langere bout erin prutten aangevuld met lock tite. Veering op de top? Anders gewoon vast lassen, tis toch aan het einde }) Blijft eerst ok wel zitten.

Of achterrem bediening op het stuur ala stuntuhs


:W
 
@Roy...rempedaal..schakelas...rara. Maar aannemelijk is dat je de schakel pedaal bedoeld.
Je zou er een bout van hoge kwaliteit met veel draad in kunnen lijmen met de sterkste kwaliteit borg lijm. Dan de kop afslijpen op de juiste lengte zodat je de pedaal met een moertje met ring kunt vast zetten. Borgmoertje gebruiken en het zou zomaar opgelost kunnen zijn. Succes.
 
Laatst bewerkt:
Mijn liefje voelt zich enigzins beledigt met de titelnaam van dit topic....ze doet er alles aan om zo slank mogelijk te zijn en dan wordt ze zo weggezet....ze is een beetje depri en ik moet erg mijn best doen om haar weer op haar gemak te laten voelen...
 
Kun jij dat bij een volgende ontmoeting even influisteren?? Mij geloofd ze nl niet ben ik bang...geef haar te vaak op haar sodemieter.... :Y *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan