Benzine in luchtfilterhuis?

kost1965

MF'er
27 okt 2014
57
0
Maassluis
Mogge allemaal,

Ik heb een vraag over benzine in mijn luchtfilterhuis.
Het gaat over een Suzuki Bandit 1200S uit 2004 met vacuumcarburateurs.
Kan de oorzaak van benzine in het luchtfilterhuis, een benzinekraan zijn die op de on positie door blijft lopen? In deze stand hoort hij dit niet te doen, dus ik heb hier al een revisie set voor besteld.
Zou dit dan de enige oorzaak zijn, of moet ik het ook in hangende vlotternaalden zoeken?
 
Misschien is het handiger om even te vermelden wat ik dan aan onzin gepraat heb?
Want alles wat er in staat klopt gewoon.
Nogmaals even voor iedereen dan een herhaling.

1 Benzine afdichting op de zitting in de kraan heel maar membraan stuk.Benzine loopt via vacuum slang in het blok en eventueel als de inlaatklep(pen)dicht staan ook terug in het luchtfilter.
2 Membraan heel maar benzine afdichting op de zitting in de kraan niet goed meer en lek. Benzine kan vrij doorstromen mits de vlotternaalden ook niet afdichten.Benzine kan via de de overloop van de carbs zowel over de straat stromen alsook inwendig via de carb in het luchtfilter.

Aangezien TS eigenlijk te weinig info geeft om een heel duidelijke diagnose te stellen heb ik gewoon alle mogelijkheden vermeld.
En tevens mijn vermoeden uit gesproken waar het grootste probleem zit.En tevens vermeld dat vacuum kranen wel vaker niet af dichten en dat dit de basis vormde voor mijn vermoeden.
Ts heeft namelijk nergens vermeld dat de vacuum kraan perfect werkte.

Maar dat mag van mij door anderen als onzin gelezen worden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan