Suzuki GSX 1340 B-King Deel 2 ; B the KING of the road!

Raymondrsv

Volgens mij ben ik je mis gelopen gisteren
maar we gaan me kaar vast nog wel zien
 
Ja dat klopt, je was net even aan de wandel. Jammer. Ik heb mijn inschrijving en betaling achter gelaten en zal je dan wel een keer ontmoeten op de hayabusa club. Ik heb me in ieder geval op de beurs weer prima vermaakt.
 
Ik heb via via begrepen dat er voor de eerste 28.000 geproduceerde B-Kings een terug roep actie op de koppelingsbouten zit. Is deze actie bij iemand bekend of eventueel uitgevoerd? Die van mij is van 27-2-2008, dus ik denk dat de kans groot is dat die van mij erbij zit. Aanstaand weekend wordt het 15 graden, dus ik ben van plan het beest dan weer uit zijn winterslaap te halen (H)
 
Het was inderdaad leuk om gezichten te zien die bij de hayabusa club horen. Ik moet helaas werken 7 maart anders was ik even naar molenaar gekomen (woon er niet ver vandaan). ik heb geen idee wanneer ik op het hayabusa forum in kan loggen, heb nog niets gehoord over mijn inschrijving. hoop je snel te zien tijdens een meeting of een tocht.
Raymond, het was gezellie om jou te mogen ontmoeten op de MB.
K'hoop dat jij snellllllllllllllllllllll op het forum (all topics) kan zien.
En dat jij ook naar de ALV komt, Arie Molenaar Bikers Cafe Zaterdag 7 Maart.

Hayabusa Club Holland :: Bekijk onderwerp - Algemene Leden Vergadering op 7 maart

Garoete van Vee Pee
 
Sebastiaan kees VP zal het je wel uit legen of word lid van de HCH en dan doen ze het op een sleutel dag
Maar je moet de boutjes van je koppeling zz vastzetten

Reymond ik denk binnen 2 weeken
Hou zz 22 maart vrij chocomeeting erg gezellig en druk meestal
 
Ik heb via via begrepen dat er voor de eerste 28.000 geproduceerde B-Kings een terug roep actie op de koppelingsbouten zit. Is deze actie bij iemand bekend of eventueel uitgevoerd? Die van mij is van 27-2-2008, dus ik denk dat de kans groot is dat die van mij erbij zit. Aanstaand weekend wordt het 15 graden, dus ik ben van plan het beest dan weer uit zijn winterslaap te halen (H)

Sebastiaan2 , hier kun jij alle info lezen en als je lid kan worden van de HCH.
Alle B-East rijder zijn welkom , Garoete van Vee Pee , Vanishing Point / V.erdwijn P.untje
volgens de Hayabusa Club Belgie .

SB # 199 04/06/2009 GSX1300RK8, GSX1300BKK8, & certain GSX1300RK9 – Abnormal Clutch Noise
everythinggsxr.com
everythinggsxr.com
 
Bedankt voor de tip over de terug roep aktie.

Btw de links werken niet vanishingpoint

Toevallig nog meer tips?

Iemand een tip over een kat vervanger? heb er tot nu toe 1 gevonden in Duitsland of nog beter waar ik een gebruikte kat kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
heb ik dus ook gedaan, het gaat om SB-199 van suzuki.
Maar let wel op, de boutjes zijn niet sterk, ik had een verkeerd draaimoment gedaan en nu zijn er 2 afgebroken :(
er stond iets over 23 nM, maar het moet de 10 nM zijn!

gelukkig krijg ik 2 nieuwe as. woensdag
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb uitgebreid contact gehad met Suzuki Nederland, bleek dat er voor mijn B-King een terug roepactie open stond op de spanningsregelaar. Deze is vanochtend keurig door Hans v Wijk te Zoetermeer vervangen. Voor wat betreft de koppelingsbouten is er geen officiële terug roep actie, dit is een advies punt.

Ik kreeg onderstaand bericht:

De controle op de koppelingsbouten was geen terugroepactie, maar een tip aan de Suzuki Motor Dealers om deze te controleren tijdens onderhoud. Duitsland kon geen melding van een dealer vinden dat dit was uitgevoerd. Wij adviseren u dan ook om dit te bespreken met de dealer.
Overigens hebben wij bovenstaande ook al aan Suzuki Motor Dealer Hans van Wijk doorgegeven betreft dit framenummer.

Vertrouwend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Suzuki klantenservice


IMG_2020.jpg
 
Betere dealer als bij mij. Heb er 2 aangeschreven hebben niet eens het fatsoen te reageren
 
Bedankt is helaas niet in de buurt.

Zag een bericht over de terugroepaktie 2011. Dacht dat het al gebeurd was, maar was voor de zekerheid toch effe langs de dealer geweest. Hij zou het aanvragen. Rij op de terugweg naar de motorzaak bij mij in de buurt. Wil wegrijden akku plat. Hoezo toeval en pech hahaha. Zal waarschijnlijk de spanningsregelaar zijn. Had de motor gekocht in 2012.
 
Iemand bekend met de NIKKO G-Pack ?
Is dit de moeite waard? Blijft de schakelindicator werken?


Kan er eentje kopen voor weinig vandaar.

Hoor graag. Alvast bedankt!
 
Bedankt voor de tip over de terug roep aktie.

Btw de links werken niet vanishingpoint

Toevallig nog meer tips?

Iemand een tip over een kat vervanger? heb er tot nu toe 1 gevonden in Duitsland of nog beter waar ik een gebruikte kat kan vinden.

Katvervanger op maat bij Pajic r&d in Gendringen. Kost 290 euro incl. montage. Je kunt er op wachten.
 
Iemand bekend met de NIKKO G-Pack ?
Is dit de moeite waard? Blijft de schakelindicator werken?


Kan er eentje kopen voor weinig vandaar.

Hoor graag. Alvast bedankt!
Heb er nog een liggen voor een ZX12R die ik ooit had. Was ook voor weinig. Maar goed ook, het was ook niet wat. Wat wil je ermee doen of wat verwacht je ervan?
 
Beste mede B-King rijders, afgelopen week heb ik weer met volle teugen mogen genieten van de B-King in de Eifel. Over een maand wordt mijn nieuwe appartement opgeleverd, waar deze B-King helaas niet in de berging past. Ik heb dan ook besloten om hem te koop te zetten: http://link.marktplaats.nl/m955539405

Ik heb er een beetje mixed feelings bij, ik zal dit machtige apparaat niet snel vergeten.
 
En verkocht binnen 2 dagen, mooie tijd mee gehad, zal me altijd bij blijven dit beest :).

Ik kwam trouwens nog wat onderdelen tegen tijdens het opruimen:

- originele uitlaten incl alle bij behorende delen
- duo Seat
- kuipruit MRA
- engine slider B-King
- valdoppen zijkant motorblok
- originele remhendels
- originele voetsteunen
- duo voetsteunen
- originele spiegels

Foto's: http://link.marktplaats.nl/m956850430
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk de nieuwe Bridgestone Battlax S21 banden
Achter 200/55 ik laat snel weten hoe ze bevallen

RinkG
 
Goedemiddag,

Ik ben van plan om een B king te kopen,model 2007.
Zijn er speciale punten waar ik op moet letten?

Wanneer moeten de kleppen worden gecontroleerd van dit model?
Alle tips/advies zij welkom :-)
 
Nix biezonders aleen kopeling bouten met loctijd vast zetten
Kleppen om de 25000 maar in de praktijk is het pas bij 50 en dan nog nx aan de hand
Kijk ook ff op hayabusacub Holland
 
Terug
Bovenaan Onderaan