Kawasaki ZZR 250 eigenaren

Je mag m wel een keertje testen... Weet je meteen of de ZZR iets voor je is of niet!! (als je m heel laat!!! *D Hij gaat zeker binnenkort de deur uit.. ben aan het sparen voor een ducati.600m. En die over die RF van RML zal es vragen wat ie ervoor vraagt.

testen gaat mn broer dan doen.. ben zelf nog druk aan het lessen O-) maar proefzitten is wel een optie voor mij.. alleen je vind dus niet overal een zzr250 B| en naar het prijsje van de RF van RML ben ik ook erg nieuwschierig..!
tegen de tijd (of ietsje ervoor O-) ) dat je hem verkopen gaat moet je maar een gil geven!

trouwens.. wat had je voor prijsje in gedachten? :9
 
testen gaat mn broer dan doen.. ben zelf nog druk aan het lessen O-) maar proefzitten is wel een optie voor mij.. alleen je vind dus niet overal een zzr250 B| en naar het prijsje van de RF van RML ben ik ook erg nieuwschierig..!
tegen de tijd (of ietsje ervoor O-) ) dat je hem verkopen gaat moet je maar een gil geven!

trouwens.. wat had je voor prijsje in gedachten? :9


De RF van RML gaat eind mei in de verkoop. Het is een suzuki rf 600 uit 1993 was origineel rood van kleur, is overgespoten in zwartmetalic.
kmstnd 63000, De motor is afgelopen maand geheel uit elkaar gehaald en nagekeken en de nodigde onderdelen zijn vervangen.
Meer info als je interesse hebt..


Mijn zzr is uit 1992 kmstand is op dit moment 25000km.
Er zitten andere knipperlichten op achter en voor zijn ze zwart gespoten. Daarnaast heb ik er een blauwkuipruitje opgezet. Originele is aanwezig.

Motorisch heeft ie altijd zijn nodige beurtjes gehad en is onderhouden bij een dealer. Hij is verder is goede staat.
Waarschijnlijk gaat ie ook zo rond juni de verkoop in.
Over de vraagprijs ben ik nog niet uit. Maar ligt in ieder geval onder je budget.

Joyce
 
Laatst bewerkt:
als je dan toch een 250 wil kopen koop dan een zzr 250 ;) hoe meer er van rond rijden hier in Nederland hoe sneller er ook after market parts komen hier voor die fiets ;) en die zijn er voor 25kw fietsen nog maar bar weinig op het moment <zucht>

Joyce hoop dat je plezier met je duc gaat beleven ;) ben er zelf niet zo wild van zoals ik al zei :]
 
Nee, nog niet..., maar jullie zullen me niet missen op t ZZR forum... ben niet zo actief daar... :X

En proefzitten is idd de beste manier om te kijken of de motor bij je past of niet!! :]


Ey maare hebben jullie nog veel aan jullie ZZR veranderd of is ie zo goed als standaard????

Ik heb een nieuwkuipruitje erop gezet.. in het blauw en flipup.
Verder heb ik die lelijke knipperlichten achter eraf gehaald en vervangen voor kleine witte.
En mijn knipperlichten voor heb ik gespoten met speciale zwarte verf..

Ciao Joyce :+

Het is inderdaad een erg mooie motor meid :^

[me]Rml denkt dat degene die haar motor koopt een goeie in zijn bezit heeft :]


[...[/me]

Naar het prijsje van de RF van RML ben ik ook erg nieuwschierig..!

Voor meer info mail me even, check profile

 
Laatst bewerkt:
hey joyce mn instructeur had de zzr afgeraden vanwege mijn lengte (1.90) maar de rf vond ie wel een goed idee O-) dus denk dat ik me ga richten op de rf sorry!
 
hey joyce mn instructeur had de zzr afgeraden vanwege mijn lengte (1.90) maar de rf vond ie wel een goed idee O-) dus denk dat ik me ga richten op de rf sorry!


Maakt niet uit hoor!!!

Ik ken de RF wel!!!

Heb er vaak genoeg achterop gezeten, toen ik mn motor nog niet had!!!
Hij zit voor de duopassagier wel goed!!

Trouwens wat voor motor rijd je broer?? of heeft ie wel zn rb maar geen motor?
 
de oudste een sv650 maar die rijdt niet vaak.. de middelste een fz6 fazer (nieuw model) met 4 lazer uitlaten O-) en die rijdt bijna dagelijks! zelf ook heeeeel wat keertjes achterop gezeten.. ook tijdens zijn 25 kw periode met zn er-5 :}


..volgens mij vervuil ik het zzr250 topic nogal.. ;)
 
Laatst bewerkt:
de oudste een sv650 maar die rijdt niet vaak.. de middelste een fz6 fazer (nieuw model) met 4 lazer uitlaten O-) en die rijdt bijna dagelijks! zelf ook heeeeel wat keertjes achterop gezeten.. ook tijdens zijn 25 kw periode met zn er-5 :}


..volgens mij vervuil ik het zzr250 topic nogal.. ;)

You've got mail,

[me]Rml zal dit topic niet verder vervuilen.[/me]
 
vreemd zie namelijk niks..

erg nieuwschierig maarja.. morgen maar weer.. moet er vroeg uit :z B|
 
Laatst bewerkt:
vreemd zie namelijk niks..

erg nieuwschierig maarja.. morgen maar weer.. moet er vroeg uit :z B|

Hij is toch echt verstuurd naar het email adres wat jij opgegeven hebt in je profiel alleen mijn email adres is anders dan in mijn profiel staat.
 
Laatst bewerkt:
?? je bedoelt 250 eigenaren? nee ;) alleen ik haha vandaar dit topic maar hier zijn er maar 3 waarvan er 1 weg gaat grrr ;) en het zijn zulke schattige machines zucht..wat een nare dag ..zal nog eens 48 uur achter elkaar wakker blijven..naja huppa op naar het werk :+ zal me leren.

Meer zzr's 250 kopen mensen! ;)
 
halloha, ik zie nu pas dit topic :P
maarre ik dus ook op zzr250 uit 94, een paarse.
mijn vraagje nu: zijn er meer mensen die vinden dattie niet echt lekker pittig remt? ik heb soms t idee niet echt vlot stil te kunnen staan...
probleem van deze motor of is er iets niet geod?
zitten zo'n 3000 km geleden nieuwe blokjes op.
 
Heb ik soms ook wel eens het gevoel...soms stopt hij prima en soms..naja weet niet ..misschien toch nog een extra schijf erop ;)
 
Toch remt ie tot nog toe nog steeds op tijd af.. *D .. :]

Maar hij is minder fel op de rem als de meeste andere motoren...

FF bye the way.... gaan er nog meer mensen de 11stedentocht rijden??? of ben ik de enige met de zzr...?????
 
Laatst bewerkt:
er zijn er een paar van de zzrclub-nederland(.nl) die meegaan ...persoonlijk heb ik geen kaart dus ik mag niet ;) jammer jammer
 
EY...

ff een vraagje: hoeveel lucht doen jullie in jullie bandjes???
Moet ze weer ff controleren, maar weet eig. :? . niet hoeveel er nou in moet.
|( ...


Anyone???

gr Joyce
 
Terug
Bovenaan Onderaan