Honda benzinekraan reviseren, waar setje te kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BAKO

MF'er
2 mrt 2006
50
1
Nijmegen
Iemand een idee waar ik een revisiesetje voor een Honda CB900f uit 82 (SC09) kan kopen. Ik heb stad en land afgezocht maar nog zonder resultaat. Graag hulp aangezien mn kraan nu zo lek is al een gieter.
 
Laatst bewerkt:
kan het ook niet vinden.
een nieuwe kraan compleet is 99 euro.
dat is niet leuk maar een imitatiekraan is ook al snel 75 (ander merk en model)

als je het leuk vind om te prutsen kan je kijken wat voor onderdelen er in zitten en of die overeenkomen met afbeeldingen van onderdelen van andere kranen.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt heel erg vreemd, maar misschien uuuuhhhhh





een motorzaak?????????????

Grapjas _O- zojuist nog maar 1 geprobeerd.. Het schijnt dat ik net een versie heb met andere schroefdraad waar de reguliere kraan niet op past, aftermarket niet aan te komen is en 2e hands helemaal een ramp is (plus die ook vaak lekker aangezien ze 30 jaar oud zijn)
 
Hallo.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn cb 900 F uit 81.
Als je het setje binnenhebt zou je dan wat wat dingetjes willen op meten voor me?
Het kraantje in de afbeelding van de advertentie is een ander kraantje ( met het aftap kapje onderop ) dan wat ik heb ( zonder aftap kapje )

Groeten en succes ermee.
 
Hallo.

Ik heb hetzelfde probleem met mijn cb 900 F uit 81.
Als je het setje binnenhebt zou je dan wat wat dingetjes willen op meten voor me?
Het kraantje in de afbeelding van de advertentie is een ander kraantje ( met het aftap kapje onderop ) dan wat ik heb ( zonder aftap kapje )

Groeten en succes ermee.

ik heb het setje snel en netjes binnen gekregen uit de USA maar helaas past het niet. Mijn kraan heeft een grotere diameter. Heb je interesse om het setje over te nemen? Dan even PM graag.
 
Ik heb ook mijn benzinekraan van mijn magna 700 moeten reviseren nieuwe was 110 euro en revisie setje 20.
Je kan het setje ( ook een 2e hands) bestellen bij Roukema Japparts in Westknollendam tel: 0756400370.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan