MG Griso rijders

Zijn hier ook mensen die met een 850 Griso rijden/gereden hebben? 850cc is volgens mij genoeg power voor mij, en ik vraag me af of de fiets wel kleiner is?? Hoor het graag.
 
Zo Kees dat is een mooie trip geweest.
Das trouwens wel een erg mooi plaatje! Waar is dat ?

Ja was zeker mooi. Heb het even opgezocht, maar hier was het

full
 
Die foto is zeker gemaakt door een van die fotograven die je onderweg bij de bekendere cols
Ziet staan,en hun foto's Online aanbieden?

Wel weer een mooie foto
 
Thnx, ik heb ze wel zien staan idd. Maar deze is zelf gemaakt. Af en toe reed er een vooruit en maakte dan wat foto's. :]
 
Ad B: Heb je die olie temp-meter alweer eruit? Zo ja: Zou je die ook willen verkopen? Ik zou namelijk graag op mijn Stelvio een olie temp meter hebben een tijd. Als jij die van jou kwijt wil hoef ik niet het wiel opnieuw uit te vinden.....
 
@JFJ Voorzover ik weet zit er qua afmetingen geen verschil tussen de 850, 1100 en 1200 modellen.

Dank u. Ben ook benieuwd wat het verschil in geluid is met de zelfde demper.
Dat het koppel wat minder is en je hoger in toeren moet rijden vind ik wel leuk.
 
Dank u. Ben ook benieuwd wat het verschil in geluid is met de zelfde demper.
Dat het koppel wat minder is en je hoger in toeren moet rijden vind ik wel leuk.
Grisootjuh in gedachten jfj ?
 
Na wat verschillende motoren, heb ik wel wat motorbokken. Maar natuurlijk niet voor een enkelzijdige achterbrug. Na wat proberen stond ie wel stevig.
Nu is ie weer voorzien van vers rubber :)

15y7k3l.jpg
 
Een schopje voor een mooi maar eigenlijk te zeldzame motor. Tegelijk aandacht voor de Moto Guzzi meeting op 7 mei. Zie "Waar is wat te doen".

Ga je hier uitleggen waarom je op een Tiger komt, Jos? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik volg dit topic, maar ik bezit geen Griso.
Ik ben enorm fan van de looks en het geluid, maar hoop een keer de kans te hebben om er een testrit mee te doen.

Het is namelijk een grote kanshebber als volgende moto.

Daarom lees ik zoiezo graag hier wat de ervaringen zijn.
 
Wel de ervaringen die mensen(eigenaars) hebben met de Griso.
Zolang ik er niet mee heb kunnen rijden, moet ik afgaan op ervaringen van andere mensen :-)
 
Dat snap ik ;) Ik bedoel meer dat hier bijna nooit word gepost.
Griso mannen zijn blijkbaar rijders, geen posters.
 
Voor het mooie zou het nog een keer lekker moeten regenen voor dat ie weer eens de straat op komt. Zie nog veel pekel liggen.
 
Heel de week al lekker op de motor naar m'n werk. Vandaag regende het, op de terugweg hield ie soms in.
Gas vol open en bij 4000-4500 rpm begon ie te haperen. Met de koppeling in volgas loopt ie wel gewoon door in toeren. Vreemd
 
Hoi Kees
Dan weet ik bijna zeker dat je bougiedoppen kapot zijn.
Geen nieuwe kopen!! Zelf nieuwe maken ngk doppen met volkern
Koper kabel,gaan nooit meer kapot en kost geen drol.
Succes
 
Oké dan ga ik dat eens proberen. Heb je een tip welke ik bestellen moet en waar? Zit een ngk pmr8b bougie in
 
Www.gsparkplug.com vind je het voor "weinig".

Pas ook vervangen, is makkelijk te doen. Bij mij een brevia, maar dat maakt geen verschil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan