Jonathan Rea topic

Ik vind het contrast met Sykes wel altijd grappig om te zien, Sykes is aan te zien dat ie heel erg zijn best doet, ellebogen daar buiten, ver naast de fiets hangen en hard aan het werk. Daarachter rijdt dan Rea alsof hij een zondags toerritje aan het doen is, om 'm er uiteindelijk toch langs te prutsen.

Vooral leuk te zien hoe die schijnbaar op zijn dooie akkertje zijn conculega's in Mandeveen/Duikersloot ff binnendoor voorbij steekt.
 
Honda was in 2012 niet onder de indruk genoeg toen hij op de machine van Stoner mocht stappen voor twee wedstrijden.
Maar Aoyama mocht er vaker op rijden, had ook al veel meer kilometers op de motor, en die was zeker niet beter. -O-
Rijstijl van hem zie je ook niet meer in MotoGP.Zit behoorlijk rechtop,beetje jaren 80 stijl.
Beetje zoals ik. _O-
Vooral leuk te zien hoe die schijnbaar op zijn dooie akkertje zijn conculega's in Mandeveen/Duikersloot ff binnendoor voorbij steekt.
Ontspannen en soepel rijden is lastig, teveel input verstoord.
Daar heb ik op circuitdagen altijd moeite mee..

Het moet meer zoals Rea.. Lorenzo, Smooth like butter, rhythmic like a hammer. :]
 
Laatst bewerkt:
Maar Aoyama mocht er vaker op rijden, had ook al veel meer kilometers op de motor, en die was zeker niet beter. -O-Beetje zoals ik. _O-Ontspannen en soepel rijden is lastig, teveel input verstoord.
Daar heb ik op circuitdagen altijd moeite mee..

Het moet meer zoals Rea.. Lorenzo, Smooth like butter, rhythmic like a hammer. :]

Als je nou wat minder Chinees spul monteert op die fiets dan rij je ook wat meer ontspannen.
 
Als je nou wat minder Chinees spul monteert op die fiets dan rij je ook wat meer ontspannen.
Chinees RC19 rempompje moet even wachten, vanavond wel carbon blokkies erop van Lucas en de remvloeistof vervangen.
Morgen naar CPZ, ik blijf dromen om als Rea/Lorenzo te rijden..
Maar meestal is het een Marquezje net wel/niet bocht halen dwars i.c.m. Doohan zitpositie. :$

Ontopic foto. :9~

tom-sykes-and-jonathan-rea-got-very-close-in-race-one-photo-by-tim-keeton.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt. En volgens mij kreeg Aoyama ook geen zitje in het fabrieksteam :P :+
Klopt. Maar bleef wel zo lang de vaste oproepkracht. wat zit daar nou achter / voor spannends aan? ;)

Gooi het maar op ontwikkeling. |(
 
Laatst bewerkt:
Er zal in het contract van de testrijders wel iets zijn opgenomen over invalbeurten in het geval dat een fabrieksrijder uitvalt.
Stoner bij Honda niet. -O- :+ ;)
Gelukkig was/is er een link van Rea/Honda superbike. (voor Michael *O* )
 
Zou mooi zijn als Rea nog terug kwam naar Honda om daar alsnog een titel mee te halen.. :Y

Die begrijp ik niet: Rea is niet beter geworden, dat was hij al. En de Honda is ook niet zoveel beter geworden. Zie resultaten tot nu toe.
 
Laatst bewerkt:
En geheel onbelangrijk: Maar dit topic lijkt eindelijk te leven na zoveel jaren trouwe Honda dienst en nu het 2e seizoen bij Kawa :)
 
Chinees RC19 rempompje moet even wachten, vanavond wel carbon blokkies erop van Lucas en de remvloeistof vervangen.
Morgen naar CPZ, ik blijf dromen om als Rea/Lorenzo te rijden..
Maar meestal is het een Marquezje net wel/niet bocht halen dwars i.c.m. Doohan zitpositie. :$

Ontopic foto. :9~

[afbeelding]

Ik stel voor dat ze van helm wisselen. Niemand die het verschil ziet! :+
 
Die begrijp ik niet: Rea is niet beter geworden, dat was hij al. En de Honda is ook niet zoveel beter geworden. Zie resultaten tot nu toe.

Honda niet veel beter geworden???
Ze kunnen nu tenminste mee op het rechte stuk zelfs Hayden kan er nu mee in de Top 5 rijden dus die Honda is echt wel beter geworden (mocht wel eens een x ook)
 
Honda niet veel beter geworden???
Ze kunnen nu tenminste mee op het rechte stuk zelfs Hayden kan er nu mee in de Top 5 rijden dus die Honda is echt wel beter geworden (mocht wel eens een x ook)

Begrijpend lezen blijft moeilijk blijkbaar. Heb je ook het bericht gelezen waar ik op reageerde of reageer je nu weer puur impulsief, op 1 post?
 
Honda niet veel beter geworden???
Ze kunnen nu tenminste mee op het rechte stuk zelfs Hayden kan er nu mee in de Top 5 rijden dus die Honda is echt wel beter geworden (mocht wel eens een x ook)

Zelfs Hayden? Ik denk dat Hayden meer credits verdient dan dat.
 
Ik vond het vooral opvallend dat hij op het nat zoveel beter was dan vd mark. Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Niet op Assen in ieder geval.

Michael had er al twee keer bij gelegen op de natte baan bij de trainingen. Die had wat 'probleempjes' met het vertrouwen. Wat logisch is natuurlijk.
 
Ik vond het vooral opvallend dat hij op het nat zoveel beter was dan vd mark. Dat had ik niet verwacht eigenlijk. Niet op Assen in ieder geval.


Hoezo beter ?? die eerste paar natte ronden bedoel je ? Vdm had natuurlijk problemen met vertrouwen op nat en in zn achterhoofd natuurlijk nog de crash van zaterdag !
Persoonlijk denk ik dat Vdm - Hayden weer hetzelfde verhaal is als VDm - Guintoli vorig jaar ; Vdm is gewoon 90 % van de tijd sterker !!
 
Hoezo beter ?? die eerste paar natte ronden bedoel je ? Vdm had natuurlijk problemen met vertrouwen op nat en in zn achterhoofd natuurlijk nog de crash van zaterdag !
Persoonlijk denk ik dat Vdm - Hayden weer hetzelfde verhaal is als VDm - Guintoli vorig jaar ; Vdm is gewoon 90 % van de tijd sterker !!
Yep.
Zo dacht ik er ook over
 
Terug
Bovenaan Onderaan