Silly Season 2017

Het lukte Yamaha in 2009 met Spies wel. Persoonlijk heb ik het idee dat het aan het team ligt. Het Crescent team heeft wat dat betreft geen goede naam als het op grijpen van kansen aankomt.

Ik heb veel meer vertrouwen in Ten Kate en Honda. Zij doen over het algemeen hun huiswerk goed.

Daar denken Corser en Suzuki anders over. Maar eigenlijk ben ik het wel met je eens. Daarbij is Lowes zeer onregelmatig (zoals 9 van de 10 engelsen) en Guintoli niet zo snel meer. Vd Mark was meestal sneller.
 
Ik moet het ook nog maar zien dat Crescent die Yamaha echt goed krijgt. Corser werd volgens mij kampioen toen Batta het Suzuki team runde.
 
Klopt! Mooie excentrieke vent die Francis Batta.
Goh das alweer 11 jaar geleden, die Corona Soes :9~~
Mooie kerel ja. Jammer dat het Bimota verhaal toen voortijdig werd afgebroken. Ik heb daar nog een mooi interview met hem over gelezen. Ze hadden toen een blok te weinig, en zijn toen bij een BMW dealer een 2de hands S1000rr gaan kopen. Blijkbaar had dat blok nog gigantisch veel vermogen ook. Zou mooi zijn als Alstare volgend seizoen de nieuwe Gixxer mag inzetten, is de circel weer rond :] . Het is mij nog steeds niet duidelijk waarom het Milwaukee team van Shaun Muir niet gewoon door mocht met Yamaha. Zeker Josh Brookes had dit gewoon verdiend vind ik.
 
Ik hoop dat iemand (van de grote teams) zich nog herinnert hoe goed Stefan Bradl kan zijn.
 
Laatst bewerkt:
Hoe groot is overigens de kans dat Dani Pedrosa géén contractverlenging krijgt?
 
hangt veel af van Maverick Vinales, blijft ie gaat hij naar Yamaha of mss wel Honda?

zou Pedrosa wel graag op een ander merk zien racen, KTM heb ik wel een goed gevoel bij, ik zie hem niet zo snel op de Yamaha stappen ondanks dat zijn naam opduikt voor mogelijke vervanger van Lorenzo.
 
Dani en Yamaha hebben elkaar weinig te bieden, lijkt mij. Een ervaren rot die voor constante resultaten zorgt maar waarvan een titel nog ver weg lijkt, die hebben ze al. Jong talent moet ernaast. Alex Rins zou in de running zijn voor een Tech3 zitje, zou hij misschien naar de factory M1 gaan als Maverick toch bij Suzuki blijft?

Ik zou het trouwens heel bijzonder vinden als Maverick geen gebruik maakt van de mogelijkheid om naar Yamaha te gaan. Als je wereldkampioen wil worden, moet je die fiets hebben. Gaat 'm met de Suzuki niet worden.
 
Dani kan interessant zijn voor movistar ;) Die blijven toch aardig gek op die spanjolen.. maar goed dan kunnen ze er idd beter Maffe vinales op zetten !! Jong en zeer talentvol
 
Voor Pedrosa zit er, vrees ik, geen wereldtitel MotoGP meer in. Ook niet op ´n Yamaha.
Lorenzo maakte het niets uit, maar Rossi had ´n vetorecht bij Yamaha voor de keuze van ´n teammaat. Maar of hij dat nu ook nog mag zeggen? :?
 
Voor Pedrosa zit er, vrees ik, geen wereldtitel MotoGP meer in. Ook niet op ´n Yamaha.
Lorenzo maakte het niets uit, maar Rossi had ´n vetorecht bij Yamaha voor de keuze van ´n teammaat. Maar of hij dat nu ook nog mag zeggen? :?
Heeft Marquez inmiddels ook bij Honda weten we na vorig jaar, toen Stoner van hem niet mocht niet invallen.
 
No brainer, Vinales zit op de Yamaha volgend jaar....dat was wel duidelijk tijdens de persconferentie :Y
 
Volgens MotoGP.com commentatoren is het zo goed als zeker dat Vinales op de Yammie zit.
 
Men neemt geen risico met hem , ken je het verhaal als hij een podium pakt . *D

Ja, dat ken ik. Maar als ik Yamaha was had ik hem weggekocht. Ianonne is een prima coureur, maar niet opgewassen tegen Lorenzo en Marquez denk ik. Dus als ze binnen enkele jaren nog WK willen worden...
Ook niet zo slim om met Ajo te scheiden denk ik. Dat is een prima manager.
 
Als ik mocht kiezen werd het Zarco trouwens. Lijkt me ook een Yamaha man met zijn rijstijl.
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat ken ik. Maar als ik Yamaha was had ik hem weggekocht. Ianonne is een prima coureur, maar niet opgewassen tegen Lorenzo en Marquez denk ik. Dus als ze binnen enkele jaren nog WK willen worden...
Ook niet zo slim om met Ajo te scheiden denk ik. Dat is een prima manager.

Dat doen ze juist niet ( je zeg ja dat ken ik ) , 1 x podium en hij en Suzuki hangen aan contractverlenging .
 
Men neemt geen risico met hem , ken je het verhaal als hij een podium pakt . *D
Clausule van Vinales gaat toch over top3 bij de WK eindstand? Wel jammer voor Suzuki, die komen op deze manier niet vooruit want dat wordt weer vissen in de ''net niet'' vijver met rijders als Dovi of ze moeten de gok nemen met bijv Rins, maar dan dreigt hetzelfde scenario als met Vinales nu.
 
Clausule van Vinales gaat toch over top3 bij de WK eindstand? Wel jammer voor Suzuki, die komen op deze manier niet vooruit want dat wordt weer vissen in de ''net niet'' vijver met rijders als Dovi of ze moeten de gok nemen met bijv Rins, maar dan dreigt hetzelfde scenario als met Vinales nu.

Of Michael v.d. Mark naar Suzuki....of toch Mickey gelijk naar YFR.....kon ook met Marquez.( bedoel gelijk in fabrieksteam)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan