Uitlaat zit vast, tips gezocht..

Slowpoke89

MF'er
16 jul 2015
154
0
Beverwijk
Hoi luitjes,

Een deel van mn uitlaat zit vast, zie foto. Ik heb kruipolie, een hamer en een beitel geprobeerd. De schroef waarmee dat deel vastzat op de motor (met een houder of hoe dat heet) heb ik door moeten zagen. Ik weet niet hoe hard ik kan beuken op die uitlaat. Er zit erg veel roest in. Het gaat om het verbindingsdeel voor een Laser Deeptone. Weet iemand nog wat te proberen?
full
 
Ja sorry voor de kleine afbeelding. Kon geen topic openen met een grote en daarna de instellingen van camera op mobiel aangepast en die in het topic op miniatuur gezet. Bedankt voor het vergroten, ik heb even geen pc met internet bij de hand!
 
Heetstoken wil nog wel eens helpen,
of je schetsplaat van de voetsteun demonteren om ruimte te krijgen en dan de boel ondersteunen met een grote hamer(vuistje) en rondom tikken met een kleinere hamer.
Ik zeg tikken omdat het niet de bedoeling is om de boel ovaal te slaan.
Zo creëer je ruimte tussen binnen en buitenpijp.
 
Heetstoken wil nog wel eens helpen,
of je schetsplaat van de voetsteun demonteren om ruimte te krijgen en dan de boel ondersteunen met een grote hamer(vuistje) en rondom tikken met een kleinere hamer.
Ik zeg tikken omdat het niet de bedoeling is om de boel ovaal te slaan.
Zo creëer je ruimte tussen binnen en buitenpijp.

Thanks! Ik ga dit morgen beide eens proberen. Ik laat wel even weten of het gelukt is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan