Mijn kettingset is erg versleten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamaha-xtx

Rookie
14 feb 2016
19
0
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag wat geks meegemaakt, toen ik op wou trekken bij het stoplicht hoorde ik de motor wel toeren maken, maar kwam ik bijna niet vooruit en hoorde tegelijkertijd ook iets slippen. Dacht eerst dat het mn ketting was omdat hij er nogal slapjes bijhangt maar les net in een andere topic dat je het heel bont moet maken wil je je ketting laten slippen.

Zou dit dan mijn koppelingsplaat kunnen zijn? en dit van de ene op de andere dag gebeuren? Gister trok ik nog hard op, reed in hoge toeren maar merkte ik er nog niks van? :?

Wie o wie kan mij verlossen :}
 
potverdikkie, kan ik tegenwoordig niet eens eventjes staan liegen zonder gescreend te worden? Waar is mijn privacy gebleven? '(

ben benieuwd hoe ik mezelf hier uit ga lullen...

trollorjuststupid.jpg


edit:
geboordedatum 1980???? Ik dacht echt rond 2000 ofzo adhv je posts
 
Laatst bewerkt:
ach, het was een leuk topic om te volgen en het was niet eens een vrijdag. Gewoon je verlies nemen en vrolijk weer verder rijden met tandjes op je kettingwielen :+. Kwestie van wachten tot je het topic opent dat je zo'n gek geluid hoort tijdens het rijden, en dat we dan een foto zien van een wiel waarbij je op de velgrand rijdt :)
 
Dat je liegt en bedriegt omdat je er achter komt dat je niet erg goed op je onderhoud van je motor hebt gelet,.....

Dan moet je nog veel leren (en niet alleen over motoronderhoud) ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan