Accu

Dat filmpje heb ik indd bekeken, maar ik heb een model van 2009, weet ook niet hoe ik die zijkappen eraf haal om de schroeven van het zadel daarna te verwijderen, heb nog nooit gesleuteld aan een motor, kan ik die kappen er gewoon af trekken?
 
Een Z1000 van 2009 lijkt mij gewoon hetzelfde als mijn z750 van 2008.

Als dat zo is dan moet je links onder de buddy de sleutel parkeren. Het passagierszadel klikt er dan af. Hierna kun je bij 2 staalkabeltjes voor je eigen zadel. Aantrekken en klik hij kan eraf.

Daarna moet je de halve motor slopen om bij de accu uit te komen, zuuucht '( :+
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de staalkabel nu al zitten. (met die gele kunststof busjes eraan, linksboven in) Even aan trekken en het zadel gaat eraf.
Daarna de dwarsplaat demonteren (ik geloof 4 imbusboutjes) en daar ergens onder zit de accu.
 
Laatst bewerkt:
Dat zwarte kunststof kapje, bovenin de foto moet eraf. Daarna kan het stalen zwarte gevalletje met de 4 imbusbouten eraf.
Als ik het goed herinner heb je dan zicht op de accu.
Al met al een heel gepruts.


Links van de accu zit het boordgereedschap.
 
Laatst bewerkt:
Een Z1000 van 2009 lijkt mij gewoon hetzelfde als mijn z750 van 2008.

Als dat zo is dan moet je links onder de buddy de sleutel parkeren. Het passagierszadel klikt er dan af. Hierna kun je bij 2 staalkabeltjes voor je eigen zadel. Aantrekken en klik hij kan eraf.

Daarna moet je de halve motor slopen om bij de accu uit te komen, zuuucht '( :+
Demonteren :+
Bij slopen kun je het niet meer goed in elkaar krijgen :P
 
De hele kabelbediening van het zadel hangt wel aan het stalen bracket. Alles even aan de kant hangen.

En wel even goed opletten hoe alles zit. Niet dat met monteren de kabel klem zit van het losmechanisme van het zadel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan