Weld on tabs buizen, waar te koop?

Patriickm

Rookie
3 apr 2014
20
0
Enschede
Hallo mensen,

Ik ben opzoek naar weld on tabs voor op buizen, deze dingen:

RawImageHandler.ashx


Weet iemand waar ik deze kan krijgen in Nederland? Of hoe ze in het nederlands heten? :?
 
:/

Zijn allemaal uit amerika, met verzendtijd van +20 dagen en verzendkosten waar je 2 olifanten mee kunt verschepen binnen nederland. Ik zoek een nederlands webshopje oid, zodat ik ze deze week binnen heb voor niet heel veel geld. vandaar dat een nederlandse naam voor deze tabs handig kan zijn..
 
Ja opzich is het geen probleem, maar heb er 24 nodig, en ik kan niet 24 keer hetzelfde slijpen helaas. Aan een deel van deze tabs komen de draagarmen van mijn quad te hangen, die wil je wel precies gelijk hebben. Vandaar dat het mij makkelijk leek om ze lasergesneden te kopen, zodat ze in ieder geval hetzelfde zijn.
 
Meeste van dit soort lasersnij bedrijven snijden geen staal, en al zeker geen 5mm. Hier zie ik helaas ook geen staal tussen staan, maar bedankt voor het meedenken allemaal! :D En voor de links natuulijk!
 
Meeste van dit soort lasersnij bedrijven snijden geen staal, en al zeker geen 5mm. Hier zie ik helaas ook geen staal tussen staan, maar bedankt voor het meedenken allemaal! :D En voor de links natuulijk!

:?

247TailorSteel - Op maat gesneden metalen platen en buizen

zeg maar hoe dik en je kunt kiezen uit 15 staalsoorten al dan niet met schuurrichting
en als je maar betaald binnen 2 dagen/1week/2weken enz.

op het werk bestellen we hier een paar ton per jaar
voor dat geld kunnen we het zelf niet maken :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan