Remvloeistof op velg

KleijeRR

Die hard MF'er
6 dec 2009
902
1
Beste allen,

Door een pijnlijke blunder is er remvloeistof gemorst over mijn velg. |( |(
Het heeft er enkele minuten op gezeten, maar ik was helaas te laat. Heb lopen boenen als een gek maar ik krijg het niet weg. Zie foto.
Is er nog een manier om dit schoon te krijgen die het proberen waard is?

30kavz8.jpg


Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Heeft v.d.v internet storing ofzo?

Ot: ik dennk dat der weinig meer aan te redden valt.. Van het winter wielen er maar uit en naar de spuiter / coater.
 
Laatst bewerkt:
Zie ik het goed dat het ook op de band is gekomen ?
Vraag me in dat geval wel af wat remvloeistof zou doen met je band ?
Iemand die daar een gefundeerd antwoord op heeft ?

groet,Auke.
 
Heeft v.d.v internet storing ofzo?

Ot: ik dennk dat der weinig meer aan te redden valt.. Van het winter wielen er maar uit en naar de spuiter / coater.
Niet dat ik weet.
Hij heeft het over vlekken op zijn velg en dat is ook precies wat het geval is.
De rest van de wielen heeft volgens mij niks geleden.
Ik zou met schuurpapier 800 o.i.d. de vlekken voorzichtig proberen weg te schuren en daarna polijsten.
 
Er is inderdaad niks op mijn band gekomen. Tenminste zover ik kan zien. Misschien een paar drupjes maar dat lijkt me geen probleem.

Ik denk dat het idd een tripje naar de poedercoater wordt volgende winter.
 
Niet dat ik weet.
Hij heeft het over vlekken op zijn velg en dat is ook precies wat het geval is.
De rest van de wielen heeft volgens mij niks geleden.
Ik zou met schuurpapier 800 o.i.d. de vlekken voorzichtig proberen weg te schuren en daarna polijsten.

Maakte me gewoon zorgen. Zag het woord "Velg" voorbij komen en geen reactie. Mijn excuses voor mijn bezorgdheid :)
 
Moet je ook echte wielen kopen :+ Ik heb een keer een nacht een plasje remvloeistof op mijn GS500 velg laten staan (liep uit de remleiding die ik niet had weggehangen) en daar is helemaal niets met de lak gebeurt. Wellicht dat TRW remvloeistof (louis) minder agressief is.
 
Beste allen,

Door een pijnlijke blunder is er remvloeistof gemorst over mijn velg. |( |(
Het heeft er enkele minuten op gezeten, maar ik was helaas te laat. Heb lopen boenen als een gek maar ik krijg het niet weg. Zie foto.
Is er nog een manier om dit schoon te krijgen die het proberen waard is?

[afbeelding]

Alvast bedankt.

Verkeerde coating gebruikt op de velg (heb je nu geen fuck meer aan natuurlijk) een goede 2 componenten lak kan tegen remolie)
 
Wat is goed, ik denk dat er niet in de voorschriften staat.. bestand tegen remolie.
Daar willen wij in de massa toch ook niet voor betalen. :+


Moet je ook echte wielen kopen :+ Ik heb een keer een nacht een plasje remvloeistof op mijn GS500 velg laten staan (liep uit de remleiding die ik niet had weggehangen) en daar is helemaal niets met de lak gebeurt. Wellicht dat TRW remvloeistof (louis) minder agressief is.
vroeger had je ook geen verf op waterbasis denk ik.
Vogelpoepje op je auto doet nu al inbranden onder de zon. :/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan