Silly Season 2017

Zal wel weer de nodige #$%^&&^%#$.....opleveren maar let maar op ,.....ze zijn bezig met Ianone :Y :Y :] :]
Dat vind ik eigenlijk nog niet eens zo'n verkeerde zet van Yamaha. Hij heeft 'n beetje de Simoncelli-factor. Zou de vriendschap met Rossi nog van betekenis zijn?
 
Dat vind ik eigenlijk nog niet eens zo'n verkeerde zet van Yamaha. Hij heeft 'n beetje de Simoncelli-factor. Zou de vriendschap met Rossi nog van betekenis zijn?

Kan wel vriendschap zij maarrrrrrr ....doe niet te bijdehand bij VR en het is zo over _O- _O- :+
FF wat anders heb wel eens hier wat gelezen dat VR eventueel zeggenschap zou hebben over de nieuwe teammaat , ....maar heb gehoord dat hij zeggenschap heb van nul komma nul .
 
Laatst bewerkt:
In 'n TV interview vertelde Wilco Zeelenberg dat bij de return van Rossi naar Yamaha aan Lorenzo werd gevraagd of hij bezwaar had. Wilco Zeelenberg gaf aan dat Lorenzo wel degelijk 'n stem had in de beslissing.
 
Grote kans dat de coureurs verteld wordt dat ze invloed hebben enzo, totdat ze een veto uiten waar Yamaha niet op zit te wachten. Ik maak mijn studenten ook wel eens wijs dat ze iets te zeggen hebben in de klas, vooral als ik toch wel voorspellen kan dat hun antwoorden precies overeenkomen met mijn lesplan... :+
 
Rossi heeft altijd 'n "mindere" teammaat gehad. Tot de komst van Lorenzo. Iedereen kent de reacties nog wel toen die structureel snelller was als Rossi. Stoner had bij Yamaha kunnen rijden maar dat is door Rossi destijds geblokt. Volgens Burgess.
 
In 'n TV interview vertelde Wilco Zeelenberg dat bij de return van Rossi naar Yamaha aan Lorenzo werd gevraagd of hij bezwaar had. Wilco Zeelenberg gaf aan dat Lorenzo wel degelijk 'n stem had in de beslissing.

Klopt maar die Rossi was niet gezellig weggegaan toen , en de relatie was toen ook om te janken , maar goed ik denk dat de vraag hetzelfde was als wat Marc met z´n leerlingen doet .....maar weet nog wel dat er werd verteld dat hij wel eerste rijder zou zijn van het team , alleen is mij dat nooit echt opgevallen. _O- :+
 
Je bent ´n groot sportman als het je niet uitmaakt wie je teamgenoot wordt. En dus niet bang bent dat hij sneller is dan jij. Van Lorenzo is dat 'n erg goede inschatting geweest. Structureel is Lorenzo constanter en sneller. Maar het draait helaas niet alleen maar om de sportieve prestaties. De commerciële belangen zijn enorm. En met al die "psychologische" spelletjes in de paddock wordt het er niet gezelliger op.
 
Rossi heeft altijd 'n "mindere" teammaat gehad. Tot de komst van Lorenzo. Iedereen kent de reacties nog wel toen die structureel snelller was als Rossi. Stoner had bij Yamaha kunnen rijden maar dat is door Rossi destijds geblokt. Volgens Burgess.
Klopt, Yamaha was met Stoner bezig maar Rossi wou Stoner niet als teamgenoot.
Toen Yamaha later met Lorenzo aankwam kon hij eigenlijk niet nog een keer "nee" zeggen...

Las zojuist dat MM niet wou dat Stoner inviel voor Pedrosa, lijkt me heel goed kunnen. Stoner had MM nog wel de druiven zuur kunnen maken. Stoner heeft ook aangegeven niet blij te zijn geweest dat HRC niet in ging op zijn aanbod. Des te jammer vind ik het dat Stoner uitsluit bij Ducati middels wild cars mee te rijden... Met Lorenzo op de Ducati lijkt me dat in 2017 al helemaal uitgesloten, want stel dat...
 
Dat zouden ze in Italië graag zien. Maar het is, wat ik ervan begrepen heb, echt 'n beslissing van Stoner zelf.Hij was/is dat "racewereldje" zo zat, dat hij de combinatie testrijden/privé meer dan prima vindt.

@ Sender; volgens mij had Stoner de snelheid om MM op te rollen.
 
Dat zouden ze in Italië graag zien. Maar het is, wat ik ervan begrepen heb, echt 'n beslissing van Stoner zelf.Hij was/is dat "racewereldje" zo zat, dat hij de combinatie testrijden/privé meer dan prima vindt.

@ Sender; volgens mij had Stoner de snelheid om MM op te rollen.

Volgens buitenlandse media was hij niet alleen sneller dan MM. Maar was hij ook in staat zijn banden beter te sparen, door een compleet andere afstelling en een aantal andere chassis onderdelen. En zou op die manier aan kunnen tonen dat men met MM de verkeerde kant uitgaan met de Honda...........Dat kon natuurlijk niet. :+ :+
 
Dat zouden ze in Italië graag zien. Maar het is, wat ik ervan begrepen heb, echt 'n beslissing van Stoner zelf.Hij was/is dat "racewereldje" zo zat, dat hij de combinatie testrijden/privé meer dan prima vindt.

@ Sender; volgens mij had Stoner de snelheid om MM op te rollen.

Waarom zei Stoner dan het volgende:

"At Honda I was just an occasional tester and wasn't being used to my potential," Stoner said to Motosprint. "I loved working with the HRC guys but I think Marc and his crew felt in some way threatened by me and I don't know why. I was just there to test and help.

"I have absolutely no hard feelings towards Honda and I have great respect for Shuhei Nakamoto [HRC vice president], so our relationship will be fine in the future.

"I felt ready [to replace Pedrosa] for Austin. Nakamoto told me he was sorry and that it had been him who made the decision. But I think other people must have put pressure on him for me not to race."

Read more at Stoner: Marquez felt threatened

Of bedoel je zijn beslissing voor Ducati geen wedstrijden meer te rijden?
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop eigenlijk dat Vinales bij suzuki blijft. Hij is wel een geschikte kandidaat om de suzuki verder naar de top te brengen. Des te meer respect zou ik voor hem hebben als hij niet voor het grote geld kiest maar met Suzuki verder wil de komende jaren. Ze maken in iedergeval echt flinke stappen met hem.
 
Ik hoop eigenlijk dat Vinales bij suzuki blijft. Hij is wel een geschikte kandidaat om de suzuki verder naar de top te brengen. Des te meer respect zou ik voor hem hebben als hij niet voor het grote geld kiest maar met Suzuki verder wil de komende jaren. Ze maken in iedergeval echt flinke stappen met hem.

:^
Dan is hij pas echt een held. Als hij de Soes kan laten meedoen voor de winst.
 
Ik hoop eigenlijk dat Vinales bij suzuki blijft. Hij is wel een geschikte kandidaat om de suzuki verder naar de top te brengen. Des te meer respect zou ik voor hem hebben als hij niet voor het grote geld kiest maar met Suzuki verder wil de komende jaren. Ze maken in iedergeval echt flinke stappen met hem.
Wtf rare uitleg, vertel me eens wie je dan wel op yamaha wil zien?
 
Ik denk dat wanneer Vinales een zitje bij Yamaha kan krijgen hij niet lang zal twijfelen.

Op een Yamaha kan hij direct voor overwinningen vechten, of zelfs het kampioenschap.
Met Suzuki is het nog de vraag of ze binnen een paar jaar op hetzelfde nivo als Yamaha zitten.

En ik verwacht dat Vinales ook zsm om de 1e plaats wil kunnen vechten, net als elke coureur dat graag zou willen
 
Ik hoop eigenlijk dat Vinales bij suzuki blijft. Hij is wel een geschikte kandidaat om de suzuki verder naar de top te brengen. Des te meer respect zou ik voor hem hebben als hij niet voor het grote geld kiest maar met Suzuki verder wil de komende jaren. Ze maken in iedergeval echt flinke stappen met hem.

De geruchtenmolen zegt:
Yamaha heeft een bod gedaan, met een relatief laag salaris. Viñales heeft "nee" gezegd en wacht nu op een beter bod van Yamaha.

Als de jongeman voor Yamaha kiest, ga er dan maar vanuit dat hij juist niet voor de grote zak met geld gekozen heeft maar voor de motor. Het salaris dat Yamaha hem gaat bieden, heeft Suzuki ook voor hem over namelijk. Suzuki biedt daarnaast een fabriekszitje speciaal voor hem en eeuwige roem en glorie als hij daarmee weet te winnen. Yamaha zal een lager salaris bieden, een tweede zitje bij het fabrieksteam... Maar wel een fiets waarvan je weet dat die voor de titel gaan kan.

Geen eenvoudige afweging, maar als-ie echt kampioen wil kunnen worden moet Viñales haast wel overstappen.
 
... Maar wel een fiets waarvan je weet dat die voor de titel gaan kan.

Geen eenvoudige afweging, maar als-ie echt kampioen wil kunnen worden moet Viñales haast wel overstappen.
Zou dat zo simpel voor hem zijn? De verwachtingen voor 'n podiumplek op de Yamaha zijn torenhoog. Kan hij die druk aan of wordt het dan steeds crashen? Met Suzuki kan hij ook naar de wereldtitel, maar met minder druk lijkt mij. ;)
 
(bijna) elke coureur is ervan overtuigd dat hij met het juiste materiaal wedstrijden kan winnen.
Of hij de druk aankan moet blijken.
Wanneer hij zelf niet overtuigd zou zijn van zijn kunnen, zou hij nooit zover zijn gekomen....

Met Suzuki naar de wereldtitel?
Dan zullen ze nog een stapje moeten maken.
En of dat lukt zal moeten blijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan