honda cbr125r problemen met carbarateur

zinameid

Rookie
27 apr 2016
1
0
Mijn honda starte niet meer, heb carbarateur eraf gehaald, volledig schoon gemaakt en terug geplaatst. hij start nu wel onmiddellijk maar de motor draait direct naar het rood op de toerenteller zelfs zo erg dat mijn uitlaat volledig rood uitslaat van de warmte. heb het vermoeden dat het iets met de gasnaald te maken heeft, kan iemand me helpen met wat ik verkeerd zou kunnen gedaan hebben. hoop op snelle reacties want ik heb alles al geprobeerd.
 
Mijn honda starte niet meer, heb carbarateur eraf gehaald, volledig schoon gemaakt en terug geplaatst. hij start nu wel onmiddellijk maar de motor draait direct naar het rood op de toerenteller zelfs zo erg dat mijn uitlaat volledig rood uitslaat van de warmte. heb het vermoeden dat het iets met de gasnaald te maken heeft, kan iemand me helpen met wat ik verkeerd zou kunnen gedaan hebben. hoop op snelle reacties want ik heb alles al geprobeerd.

Ofwel verkeerde assemblage van de carburateur waardoor die volledig open staat of je hebt de gaskabel verkeerd gemonteerd. In ieder geval, haal die carburateur er maar af en kijk maar eens goed na.

Als je zegt dat de uitlaat al rood staat van de hitte en je ziet da het toerental tot in het rood gaat, dan merk je toch van de eerste seconde dat er iets niet juist is? Hoe lang laat je dat ding wel niet draaien volgas vanuit koude motor naar bloedhete motor... :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan