Kawasuki of Suzaki? 2takt in ZXR400 kader

En weer eens een rat oplossing:

Men neme 1 pennenbakje van de Aseetijohn, kosten wel 49 hele centen:
full


Daar knipt men de boven en onderrand uit en zorg dat U 2 op maat gemaakte persmiddelen heeft (lees doppen en 1 grote hamer)
full


Daarmee slaat U een aantal maal dat het U een genoegen geeft et voici:
full


Een uhhhh ja wat is het eigenlijk? Ohja rooster voor gat af te dekken van de stofzuigerslangen op de ZXR400 tankcover:

Deze lijmen in het des betreffende gat:
full


En ik zeg, geslaagd!
full

full

full
 
ik vind het een monsterlijk apparaat....eentje die ik graag eens in real life zou willen zien, horen en vooral

ruiken!

:} :} :}
 
Dank voor de complimenten. En tsja hoe kom je er op, sick mind? Nee ik ben ook actief op het Ducati forum en daar was iemand met een project en vroeg zich af wat hij beste kon gebruiken voor rooster, waarop ik opperde om een prullenbak te slopen. En zo is het gekomen en bedacht nu dat ik het ook zelf kon gebruiken! En enkel een platte rooster achter het gat vond ik te simpel. Ga het ook op mijn eigen Ducati (996SPS) toepassen voor het rooster van oliekoeler, die is kapot.

Ik ben niet zo'n toerrijder dus zal niet veel evenementen met deze roker bezoeken, al ga ik hoogst ws wel naar de zundapp meeting in Hellevoetsluis met pinksteren, is redelijk aan te rijden. Maar zijn er nog ergens 2takt evenementen in het land welke niet in de kop van Noord Holland, NO Groningen, achterhoek of zuid limburg plaats vinden? Woon nl zelf in het uiterste westelijke punt van Holland (Rotterdam aan zee)........
 
Dat zeg ik! Hellevoetsluis, ben ik paar keer met de Zundapp (517 special 125cc) geweest, keertje met de Jawa en als het weer goed is met de Suzaki de 15e (of is het nu een Kawasuki????). Pontje Rozenburg overvaren met groep dappies en er naar toe knetteren! Wat hilarisch op pont is, het moment dat we met zijn allen de 2smokes aantrappen en er van die verdwaasdse fietsers op de pont staan uit te roken.
 
Dank voor de complimenten. En tsja hoe kom je er op, sick mind? Nee ik ben ook actief op het Ducati forum en daar was iemand met een project en vroeg zich af wat hij beste kon gebruiken voor rooster, waarop ik opperde om een prullenbak te slopen. En zo is het gekomen en bedacht nu dat ik het ook zelf kon gebruiken! En enkel een platte rooster achter het gat vond ik te simpel. Ga het ook op mijn eigen Ducati (996SPS) toepassen voor het rooster van oliekoeler, die is kapot.

........

Je kan ook gaas uit de modelbouw gebruiken....
 
Ja ok je hebt gelijk maar just because it's possible werd zo lang. En het is goed Negels, ik werk al 25 jaar dagelijks in een Engelstalige omgeving en mijn Angelsaksische collega's keurden dit goed!
 
Met de suzaki 1e pinksterdag afgereisd naar Hellevoetsluis, zundapp meeting, leuk met grote groep knetterende 2smokers knallen.
 
Zo,dat is gaaf zeg,en geloof het of niet,maar mijn oude Puch Monza zag ik ook in het filmpje terug *O* *O* *O* Die zwarte,in JPS kleuren,bij Aquarius op de parkeerplaats,die heb ik vroeger verkocht aan een schoolvriend van me.Kees.Toen ik hem verkocht was ie nog blauw,en hij heeft hem toen in die kleuren gespoten,dat ie nog bestaat zeg! *O*
 
Laatst bewerkt:
En weer eens iets aan de bike verandert! En wel wat smoel gegeven aan het geheel, leterlijk en figuurlijk. Ik had 2 speldenkoppen als koplamp. Best geining maar viel overdag niet op. Nu had ik deze LED bar al een tijdje liggen (voor paar dollar via aliexpress) en nu gemonteerd.

Bike heeft een smoel!
full


En zo ziet het er onderhuids uit....
full


Moet zeggen ook overdag goed licht!
full


Tevens weer een ratoplossing zijkap gemaakt van aazeetiesjon prullenbak. Niet eens zo verkeerd uitgepakt, nu voor de andere kant ook 1 maken!

full

full

full
 
En weer wat gefreubeld in mad max style, eendebek/snavel voorspatbord ding van restant prullenbak materiaal!

full


Echter afgelopen weekend onderweg terug van tankstation aangehouden door oom motoragent. Ja goedendag ik zet U aan de kant om eens even te kijken wat voor een bouwsel dit is......... nou een standaard ZXR400 rijwielgedeelte met blok van GT550 :) Aha en is dat RDW gekeurd? uh nee, moet dat dan :) ja zeker want type goedkeuring alleen al qua geluid gaat niet lukken. Zeg heeft die koplamp CE keuring? uhhh dat weet ik niet zeker. Dat geintegreerde knipperlicht in achterlicht is niet zichtbaar, dat viel mij meteen op......... Affijn we komen te babbelen over racen op circuit, hij met een ZR6 ik met mijn 996SPS, dat we Zandvoort een te gevaarlijk motor circuit vinden, affijn hij zag in dat het een hobby project is, liet mij gaan met waarschuwing. Maar wel foto's gemaakt dus ben bang dat ie in het systeem staat. Hij zei ook, als je volgende keer aangehouden wordt ws in beslag name............ hmmmmm.
 
Tja eerlijk gezegd heeft oom agent wel ergens een punt,zeker zorgen dat er goed werkende
verlichting op zit,dan trek je al wat minder de aandacht.Dat voorspatbord daar kan je beter
nog eens over nadenken,nu is het een levensgevaarlijk scherp geval dat in geval van een aanrijding iemand flink kan verwonden,tenzij het van kunststof is?
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk heeft oom agent reden om mij aan de kant te zetten. Maar na inspectie zag hij ook dat de basis niet verandert is, frame/remmerij/vering helemaal standaard en in goede conditie. Blok trouwens ook. En ik begrijp RDW keuring als je blok substantieel meer vermogen levert...
<20% geen keuring
20-40% technische keuring
>40% eigenbouw keuring
needles to state dat dit blok zelfs minder pk's levert wel meer db's denk ik *D

Voorspatbord is met de hand gevouwen van prullenbakgaas. Geen scherpe randen en denk wanneer ik iets/iemand aanrijd het spatbord meer in de kreukels ligt dan die persoon. Maar ik had achter losse knippers alleen waren de ophangbeugels er af gerengdengd, nu alweer nieuwe gemaakt (alleen blijken de banggood knippers fel blauw licht te geven). En voorkant/lamp wilde ik oorspronkelijk van een enduro nemen, denk dat ik dat maar alsnog ga doen. Er zit een voltage digi meter op, waarop oom agent vroeg oh gelukkig je hebt wel een snelheidsmeter :P
 
Ik denk dat als je hem in 1 kleur spuit...je al minder snel aan de kant wordt gezet door de popo..
 
Tuurlijk heeft oom agent reden om mij aan de kant te zetten. Maar na inspectie zag hij ook dat de basis niet verandert is, frame/remmerij/vering helemaal standaard en in goede conditie. Blok trouwens ook. En ik begrijp RDW keuring als je blok substantieel meer vermogen levert...
<20% geen keuring
20-40% technische keuring
>40% eigenbouw keuring
needles to state dat dit blok zelfs minder pk's levert wel meer db's denk ik *D

Voorspatbord is met de hand gevouwen van prullenbakgaas. Geen scherpe randen en denk wanneer ik iets/iemand aanrijd het spatbord meer in de kreukels ligt dan die persoon. Maar ik had achter losse knippers alleen waren de ophangbeugels er af gerengdengd, nu alweer nieuwe gemaakt (alleen blijken de banggood knippers fel blauw licht te geven). En voorkant/lamp wilde ik oorspronkelijk van een enduro nemen, denk dat ik dat maar alsnog ga doen. Er zit een voltage digi meter op, waarop oom agent vroeg oh gelukkig je hebt wel een snelheidsmeter :P

Snelheidsmeter heb ik niet nodig agent,ik rij toch altijd volgas :] :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan