Topic "Treurenburg" Den Bosch

Van mij mag de regen met bakken naar beneden komen dit weekeinde, volgende week moet m'n IPMA verslag binnen zijn. Dat wilde ik graag afhebben voor het motorseizoen. Nu weer ff een weekeinde achter de laptop -O-
 
ik ook rond een uur of 6 erlangs gekomen. Wel een flinke drukte met die amerikanen!! overigens maar twee 2 wielers gespot ... allebei met een dikke 49cc _O- _O- wennug volk hier van het forum ;(


Niet te hopen dat we bij treurenburg dezelfde drukte krijgen als op de brand dan...enigste voordeel bij treurenburg is dat er toch nog ander volk komt, er wat te drinken is, en je er droog binnen kunt zitten...
 
Op de bonnefooi ergens langsrijden geeft natuurlijk niet echt een grote kans dat er iemand is. Zeker niet nu het weer nog niet echt uitnodigt om ergens stil te staan.

Anyway, ik wilde vanmiddag een rondje doen. Als er iemand zin heeft om mee te rijden laat het dan even weten. Dan ben ik om 14 uur bij Treurenburg. Anders rij ik rechtstreeks door.
 
Op de bonnefooi ergens langsrijden geeft natuurlijk niet echt een grote kans dat er iemand is. Zeker niet nu het weer nog niet echt uitnodigt om ergens stil te staan.

Anyway, ik wilde vanmiddag een rondje doen. Als er iemand zin heeft om mee te rijden laat het dan even weten. Dan ben ik om 14 uur bij Treurenburg. Anders rij ik rechtstreeks door.

Ik heb nog wat zakelijke administratie te verwerken :r , dus ga m'n best doen om er te zijn, maar ik beloof niks. Mocht ik niet reageren voor 14:00 uur, haal ik het niet. Mocht ik het niet halen wens ik je toch vast veel plezier met je rit :]
 
Op de bonnefooi ergens langsrijden geeft natuurlijk niet echt een grote kans dat er iemand is. Zeker niet nu het weer nog niet echt uitnodigt om ergens stil te staan.

Anyway, ik wilde vanmiddag een rondje doen. Als er iemand zin heeft om mee te rijden laat het dan even weten. Dan ben ik om 14 uur bij Treurenburg. Anders rij ik rechtstreeks door.


Ik zou ook maar wat graag willen maar mag om 13.00u weer gaan werken :/

En mijn andere probleem is dat ik momenteel niks rijdbaar heb, CBR moet andere koppeling in en VFR moet grote beurt hebben en carburateurs liggen er nu afen ben ik aan het reinigen. |(
yep verkeerd begonnen want koppeling is veel vlugger gedaan en dan ken ik tenminste weer rijden. |(
Misschien toch maar even tussendoor pakken......
 
Ik heb nog wat zakelijke administratie te verwerken :r , dus ga m'n best doen om er te zijn, maar ik beloof niks. Mocht ik niet reageren voor 14:00 uur, haal ik het niet. Mocht ik het niet halen wens ik je toch vast veel plezier met je rit :]
Check, zou wel leuk zijn om met 2 Tuono's op pad te zijn 8-). Ga je ook mee met de Tuono rit?


Ik zou ook maar wat graag willen maar mag om 13.00u weer gaan werken :/

En mijn andere probleem is dat ik momenteel niks rijdbaar heb, CBR moet andere koppeling in en VFR moet grote beurt hebben en carburateurs liggen er nu afen ben ik aan het reinigen. |(
yep verkeerd begonnen want koppeling is veel vlugger gedaan en dan ken ik tenminste weer rijden. |(
Misschien toch maar even tussendoor pakken......

Mijn probleem is dat mijn pak nog in Spanje ligt en ik nu ben aangewezen op een oud pak. Ben bang dat het eruit gaat zien als een rollade :/
 
Bedankt voor de rit heren, was mooi en gezellig. 8-)
En dat geluid van de rsv4 maakte voor mij natuurlijk heel de dag goed, wat een machine Bas.. :9~ :9~ :}
 
Tuono rit ga ik helaas niet halen Bas, dan moet deze jongen werken.., had anders graag mee gewild.
Mocht je in de OP willen, stuur me ff een foto.. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan